معرفی 3 سوئیچ برتر برای شبکه ها از برند سیسکو

در این مطلب به معرفی 3 سوئیچ برتر برای شبکه ها از برند سیسکو می پردازیم. با توجه به اینکه سوئیچ های مدیریتی علاوه بر داشتن قابلیت های سوئیچ های غیر مدیریتی از امکانات دیگری هم برخوردار می باشند پس اغلب سازمان ها خصوصاً سازمان های بزرگ تمایل دارند از سوئیچ های مدیریتی استفاده کنند. از آنجایی که این نوع سوئیچ ها از سوی کاربران، مورد استقبال قرار گرفتند بزرگ ترین و معروف ترین کمپانی ها دنیا شروع به طراحی و تولید این سوئیچ ها نمودند که برند سیسکو یکی از معتبرترین آن ها است.

اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر معرفی 3 سوئیچ برتر برای شبکه ها از برند سیسکو

به گزارش خبر، در این مطلب به معرفی 3 سوئیچ برتر برای شبکه ها از برند سیسکو می پردازیم. با توجه به اینکه سوئیچ های مدیریتی علاوه بر داشتن قابلیت های سوئیچ های غیر مدیریتی از امکانات دیگری هم برخوردار می باشند پس اغلب سازمان ها خصوصاً سازمان های بزرگ تمایل دارند از سوئیچ های مدیریتی استفاده کنند. از آنجایی که این نوع سوئیچ ها از سوی کاربران، مورد استقبال قرار گرفتند بزرگ ترین و معروف ترین کمپانی ها دنیا شروع به طراحی و تولید این سوئیچ ها نمودند که برند سیسکو یکی از معتبرترین آن ها است.

از این رو سازمان و کاربران زیادی به دنبال بهترین سوئیچ های مدیریتی سیسکو می باشند. بر این اساس، ما هم در این مطلب به معرفی این سوئیچ ها نمودیم و توضیح می دهیم که بر چه اساسی می توانید بهترین سوئیچ های مدیریتی سیسکو را انتخاب کنید. حال در صورتی که تمایل دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی سوئیچ های برند سیسکو

کمپانی سیسکو یکی از معتبرترین برندهای حال حاضر دنیا است که مشغول به تولید انواع تجهیزات شبکه من جمله انواع سوئیچ های مدیریتی می باشد. این کمپانی تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با تولید انواع سوئیچ های شبکه در مدل ها و با ویژگی ها و کاربردهای متعدد بتواند نیاز مشتریان را رفع کند که خوشبختانه تا به امروز موفق شد به این هدف دست یابد.

تمام سوئیچ های برند سیسکو از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشند که از جمله آن ها می توان به کیفیت ساخت بالا، طول عمر زیاد و بکارگیری سخت افزارهای قدرتمند اشاره نمود. هدف از ارائه چنین خدماتی این است که تمام کاربران بتوانند بدون کوچکترین مشکلی از سوئیچ های سیسکو در شبکه، استفاده کنند.

معرفی 3 سوئیچ برتر برای شبکه ها از برند سیسکو

  • سوئیچ 24 پورت سیسکو WS-C2960-24PC-L سری New:این سوئیچ مدیریتی یکی از کاربردی ترین سوئیچ های سیسکو است که یکی از مهمترین قابلیتهای آن، کاهش مصرف انرژی است. داشتن 24 پورت RJ45 باعث شده بتوان آن را به انواع دستگاه ها اعم از کامپیوتر، روتر و … متصل کرد. سرعت پهنای بند 16 گیگابیت بر ثانیه، قابلیت POE، 2 پورت SFP و حافظه 64 مگابایتی از دیگر امکانات این سوئیچ است.

سوئیچ شبکه WS-C2960-24PC-L

  • سوئیچ شبکه 48 پورت سیسکو مدل WS-C2960S-48FPS-L: از قابلیتهای این سوئیچ لایه دو سیسکو می توان به پورت گیگابایتی، قابلیت POE، سرعت سوئیچینگ 176 گیگابیت بر ثانیه، 4 پورت SFP، 48 پورت 1000/100/10 اترنت، قابلیت استیک کردن و اتصال به دوربین های مدار بسته ویپ اشاره نمود.

سوئیچ شبکه WS-C2960X-24PS-L

  • سوئیچ 24 پورت سیسکو مدل WS-C2960G-24TC-L: مدیریت و کنترل دیتا، امنیت بالا در زمان انتقال دیتا، 24 پورت شبکه RJ45، توان مصرفی 72 وات، سازگاری با انواع سیستم عامل ها، سرعت پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه و 24 پورت 1000/100/10 اترنت از ویژگی های این سوئیچ مدیریتی است. این نوع سوئیچ سیسکو قابلیت های استیک کردن و POE را ندارد.

سوئیچ شبکه WS-C2960S-48FPS-L

  • سوئیچ شبکه 24 پورت سیسکو مدلWS-C2960X-24PS-L: قابلیت استیک کردن و POE، پشتیبانی کردن از 64 شبکه مجازی VLANs، پهنای باند سوئیچینگ 100 گیگابیت بر ثانیه و کنترل بر روی نقل و انتقالات دیتا از امکانات این سوئیچ مدیریتی است.

انتخاب بهترین سوئیچ های مدیریتی سیسکو

تجهیزات سیسکو ( سوئیچ، فایروال و روترهای سیسکو ) محبوبترین تجهیزات موجود در دیتاسنترها و شرکت ها بوده و برای نصب و راه اندازی تجهیزات فوق نیاز به کارشناس متخصص سیسکو بوده که این مهم در سیسکو پردازش محقق شده است.

کمپانی سیسکو ( Cisco ) بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات سوئیچ و روتر در شبکه در انواع مقیاسها و ارائه کننده راهکارهای تخصصی در پیاده سازی زیرساخت مراکز داده است.

سیسکو بازار تولید و فروش تجهیزات اکتیو شبکه را در زمینه سوئیچ، روتر، سرور، اکسس پوینت و دیتاسنتر در دست گرفته به طوری که سیسکو با تولید محصولات با پایداری بسیار بالا، کیفیت ساخت برتر و استفاده از قطعات، پردازنده های خاص و سیستم عامل منحصر بفرد خود، بر قله بزرگترین کمپانی های تولید کننده تجهیزات اکتیو در دنیا ایستاده است.

همان طور که اشاره نمودیم سوئیچ ها یکی از مهم ترین ابزارهای شبکه و تجهیزات اکتیو می باشند که طبیعتاً سوئیچ های سیسکو هم از این قاعده مستثنی نیستند. پس در زمان انتخاب و خرید سوئیچ ها باید دقت بالایی به خرج دهید. از طرف دیگر، سوئیچ های سیسکو دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها کاربرد و قابلیت های خود را دارد. پس باید با توجه به نوع کسب و کار خود این سوئیچ ها را انتخاب کنید تا یک شبکه یکپارچه و بدون مشکل داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین سوئیچ های مدیریتی سیسکو

همان طور که اشاره نمودیم سوئیچ های شبکه دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها با داشتن ویژگی های خاصی از دیگر سوئیچ ها متمایز می شوند. به همین علت در صورتی که نمی دانید چه فاکتورهایی تعیین کننده یک سوئیچ خوب و مناسب است بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • قابلیت های سوئیچ: همانطور که اشاره نمودیم سوئیچ مدیریتی علاوه بر امکانات سوئیچ غیر مدیریتی، امکانات دیگری هم دارد که شامل PoE، QoS، Auto Dos می باشد. این امکانات از دیگر عوامل تعین کننده بهترین سوئیچ مدیریتی است.
  • سرعت پورت: سرعت پورت شبکه از دیگر عواملی است که بر اساس آن می توانید بهترین سوئیچ مدیریتی سیسکو را انتخاب کنید. در این راستا باید بگوییم سرعت پورت سوئیچ ها به 3 دسته مگابیت، گیگابیتو 10G تقسیم می شود. حال شما باید با توجه به نوع و نیاز شبکه خود، سرعت پورت سوئیچ را انتخاب کنید. به طور کلی، در صورتی که نیازمند سرعت بالا هستید می توانید سوئیچ های با سرعت 1000/100/10 مگابیت را انتخاب کنید و در صورتی که سرعت پایین لازم دارید می توانید سوئیچ های 100/ 10 مگابیت را انتخاب کنید.تعداد پورت: یکی از مهم ترین شاخصه های هر سوئیچی تعداد پورت آن است. پس شما در ابتدا باید بدانید به چه تعداد پورت برای شبکه خود نیاز دارید. به طور کلی، تعداد پورت تمام سوئیچ ها شامل 5، 8، 16، 24 و 48 می باشد. پس، در صورتی که تعداد دستگاه هایی که می خواهید به هم وصل کنید به اندازه انگشتان دست است می توانید از سوئیچ های با 5 یا 8 پورت کمک بگیرید. همچنین باید بدانید که تعداد پورت یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت سوئیچ شبکه است.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها