صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران

صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران به شکل قارچ گونه‌ای در حال رشد هستند. مزیت‌های بسیار زیاد بازار ارز دیجیتال باعث شده تا کم‌کم تعداد صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران با تعداد سوپرمارکت‌ها رقابت کند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران

به گزارش خبر، صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران به شکل قارچ گونه‌ای در حال رشد هستند. مزیت‌های بسیار زیاد بازار ارز دیجیتال باعث شده تا کم‌کم تعداد صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران با تعداد سوپرمارکت‌ها رقابت کند. هر چند این موضوع چالش‌های زیادی را برای فعالان بازار ارز دیجیتال برای انتخاب بهترین صرافی آنلاین ایرانی ایجاد می‌نماید، اما به هر حال رقابت شکل گرفته در میان این صرافی‌ها نیز عاملی برای بالاتر رفتن کیفیت آنها شده است. شاید اگر این رقابت وجود نداشت، در حال حاضر شاهد رونمایی امکان انجام معاملات مارجین در صرافی‌‌ های معتبر ایرانی مانند صرافی تبدیل نبودیم. از این دست از صرافی‌‌ های معتبر می‌توانند تمام نیازهای ما در بازار ارز دیجیتال را برطرف سازند. اما چگونه بهترین‌ها را پیدا کنیم و در ایمن‌ترین شرایط ممکن معاملات خود را در بازار مدیریت نماییم؟

وقتی صحبت از صرافی آنلاین ایرانی به میان می‌آید و قرار است از میان صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران سراغ بهترین گزینه‌ها برویم، لازم است تا معیارهای مشخصی را مورد بررسی قرار دهیم. صرف اینکه یک صرافی نام آشنا‌تر باشد، نمی‌توان به آن اعتماد کرد. کما اینکه بسیاری از صرافی‌ها با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و داخل شهرها خود را بولد می‌کنند، اما از درون چیزی جز یک صرافی معمولی با خدمات بسیار ضعیف نیستند. همانطور هم که می‌دانید معامله در چنین صرافی‌‌هایی در نهایت منجر به ضررهای سنگین خواهد شد. پس بیایید کمی درباره انتخاب بهترین صرافی آنلاین ایرانی دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر گپ و گفتی با هم داشته باشیم.

بهترین صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران

ویژگی‌های خاصی از نظر معامله‌گری وجود دارند که باعث می‌شود تا یک صرافی شرایط بهتری برای معاملات ما ایجاد کند. وقتی شما تجربه خوب و بالایی در معاملات بازار ارز دیجیتال نداشته باشید، شناخت این معیارها و بررسی آنها برای شما سخت خواهد بود. به همین دلیل است که مطالعه مقاله این چنینی اهمیت بسیار زیادی برای این انتخاب دارد. سوالات متداول مختلفی هم در این زمینه رایج هستند که تا زمانی که به پاسخ همه آنها نرسید، انتخاب بهترین صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران برای شما سخت خواهد شد.

البته هر چند این موضوع درست است که همه صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران کلاهبردار نیستند و به فکر ارائه بهترین خدمات به کاربران خود می‌باشند، اما واقعیت این است که این میزان کیفیت برای بازاری مانند ارز دیجیتال کافی نیست. برای اینکه بتوانیم در چنین بازاری بی‌دغدغه معامله کنیم، نیاز است تا از خدمات صرافی‌‌ های بهتر استفاده نماییم. پس نیاز به شناخت بهترین‌ها خواهیم داشت. برای این شناخت هم نیاز به بررسی و آنالیز معیارهای زیر خواهید داشت.

اعتبار صرافی و شناخته شده بودن

اولین متر و معیاری که باید برای شناخت بهترین صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران به آن اشاره کنیم، اعتبار و شناخته شده بودن است. اگر یک صرافی خدمات ارزنده و در حد بالایی ارائه نماید، خواه یا ناخواه در بازار معروف خواهد شد و افراد بیشتری به سمت آن می‌آیند. البته معروف بودن و شناخته شدن در چنین مواردی به فاکتورهای دیگری مانند تبلیغات، ارائه خدمات متنوع، داشتن بلاگ ایده‌آل در سایت، داشتن اپلیکیشن موبایلی و لیست کردن تعداد بالاتری از رمز ارزها نیز بستگی دارد که یک صرافی خوب به فکر همه این موارد است.

در حال حاضر صرافی‌‌هایی مانند صرافی تبدیل و والکس با بیشترین تعداد ارزهای دیجیتال لیست شده، شرایط ایده‌آلی از این بابت داشته و شناخته شده و معتبر هستند. البته صرافی‌‌های دیگری مانند نوبیتکس هم هستند که هر چند اعتبار بالایی دارند، اما به دلیل قرار دادن توکن‌های کمتر در لیست خود، ممکن است نیاز به استفاده از پلتفرم‌های دیگری نیز همراه با آن داشته باشید.

ارائه خدمات متنوع

برخلاف تصور بسیاری از افراد که بازار ارز دیجیتال را فقط خرید و فروش چند توکن می‌دانند، این بازار گستردگی بالایی داشته و خدمات مختلفی را می‌طلبد. در بهترین صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران نیز باید دنبال صرافی باشیم که تنوع خدماتی بالایی را برای ما ایجاد نماید. این موضوع نیز اهمیت بالایی در شناخت بهترین صرافی آنلاین ایرانی دارد. مثلا در صرافی تبدیل علاوه بر امکان و خرید و فروش تعداد بسیار زیادی از توکن‌های معتبر، امکان انجام معاملات مارجین با اهرم و به صورت دو طرفه هم وجود دارد.

این دست از خدمات در صرافی‌‌ های داخلی است که باعث شده تا عملا نیازی به استفاده از صرافی‌‌های خارجی نداشته باشیم و دیگر مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی برای این خدمات نشویم.

کارمزدهای منطقی و پایین

وقتی یک صرافی ارز دیجیتال کاربران زیادی داشته و حجم معاملات بالایی داشته باشد، عملا درآمد قابل توجهی هم خواهد داشت و دیگر نیازی به ارائه کارمزدهای غیرمنطقی ندارد. این دست از صرافی‌ها برای کاربران خود حتی جایزه تعریف می‌کنند و بخشی از کارمزدها را نیز به خود آنها برمی‌گردانند. شرکت در امور خیریه و مواردی از این دست هم نشان از اعتبار صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران دارد. با بررسی و ارزیابی کارمزدهای تعیین شده در یک صرافی می‌توانید به این موضوع پی ببرید. در حال حاضر صرافی‌‌ هایی مانند تبدیل و آبان تتر کمترین کارمزدها را برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند.

در پلتفرم صرافی تبدیل همچنین می‌توانید با دعوت از دوستان خود بخشی از کارمزدها را به صورت هدیه دریافت کنید. حتی امکان شرکت در امور خیریه را نیز از طریق خدمات چنین صرافی خواهید داشت. این دست از اتفاقات است که ما را به سمت استفاده از خدمات یک صرافی معتبر و با خدمات عالی می‌کشاند.

درباره بهترین صرافی آنلاین ایرانی و بهترین صرافی‌‌ های ارز دیجیتال در تهران صحبت زیاد است. اما لازم دانستیم تا یک موضوع بسیار مهم را در این باره با شما در میان بگذاریم که اتفاقا اهمیت زیادی دارد. انتخاب یک صرافی معتبر در درجه اول ممکن است خیلی برای شما جدی نباشد، اما وقتی وارد فرایند معاملات شوید، حتی ترجیح می‌دهید که کارمزدهای بالاتری بپردازید، اما خدمات بهتر و ارزنده‌تری دریافت کنید. از این گذشته تبلیغات زیادی هم در اینترنت در این باره وجود دارد که ممکن است ذهن شما را منحرف سازد. توصیه می‌کنیم که حتما سراغ صرافی‌‌های معتبر و شناخته شده مانند تبدیل بروید.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها