واکنش تند یحیی گل‌محمدی پس از برد در دربی:

شاخ اینستا به تلویزیون می‌آورند/ جای پرسپولیس بودند منحل می‌شدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کارشناسی که خودش را مانند شاخ اینستاگرامی معرف کرده بود را به برنامه تلویزیونی آوردند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر شاخ اینستا به تلویزیون می‌آورند/ جای پرسپولیس بودند منحل می‌شدند

به گزارش خبرنگاران ورزش گزارش خبر، یحیی گل محمدی یک روز پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی ۹۵ پایتخت گفت: ابتدا این برد را به تمام طرفداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم حالشان خوب باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره انتقاد خود از برخی برنامه‌های صدا و سیما که چه میهمانانی را دعوت می‌کنند گفت: رفتارهای خوبی از طرف مجری و کارشناسی که برای برنامه آورده بودند انجام نشد. این توهین مستقیم به پرسپولیس بود زیرا کارشناسی به برنامه آوردند که در صفحه رسمی خودش به پرسپولیسی‌ها ناسزا می‌گوید و بدترین الفاظ را به کار می‌برد. این کارشناس برای خودنمایی و برای اینکه از یادها فراموش نشود در صفحات اینستاگرامی با افراد درگیر می‌شود.

او درباره دعوت از فردی که رفتارهای متفاوتی را در صفحات مجازی انجام می‌دهد تصریح کرد: او بازیکن تیم ملی بوده اما چرا باید چنین شخصیتی به برنامه‌های تلویزیونی بیاید تا نظر بدهد و کارشناسی کند. نمی‌دانم این اتفاق برای چه افتاد. یکی دو مجری استقلالی فشار زیادی به داور وارد کردند و گفتند داور پرسپولیسی است.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه ریزی این‌چینی قبل از دربی برای بر هم زدن این دیدار تاکید کرد: نمی‌توانم بحث برنامه‌ریزی را تأیید کنم و بگویم واقعاً این کار انجام شده بود. امکان دارد هر مجری به هر حال گرایش‌های رنگی داشته باشد. اصلاً روی این موضوع بحثی نداریم اما در اجرا باید حتماً عدالت را رعایت کند.

یحیی گل محمدی در ادامه انتقادهایش از بازیکنی که پیراهن تیم ملی ایران بر تن داشت تصریح کرد: وقتی می‌خواهید کارشناس بیاورید باید وجهه‌ای در جامعه فوتبال داشته باشد، نه اینکه یک فرد خودش را شاخ اینستاگرامی معرفی کند و همان را به عنوان کارشناس به برنامه بیاوریم.

او در پاسخ به سوال عجیب مجری برنامه مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس خار چشم بقیه شده است یادآور شد: من هم این موضوع را می‌بینم و هجمه زیادی روی پرسپولیس است، اما هر تیمی مشکلات ما را داشت تاکنون منحل می‌شد. با تمام مشکلات موجود از لحاظ امکانات و مالی کار می‌کنیم.

یحیی گل محمدی ادامه داد: هنوز هم مشکلات مالی زیادی وجود دارد که نه آنها را مطرح کرده و نگفتیم چنین مشکلاتی داریم. کمترین مبلغ دریافتی در میان تمام ۱۶ تیم لیگ برتری داشتیم.

او که به نظر می‌رسد از وضعیت مالی این تیم اصلاً راضی نیست تصریح کرد: فکر می‌کنید از ابتدای فصل تاکنون در لیگ برتر چه مقدار پاداش گرفته‌ایم؟ باید جواب دهم حتی یک قِران هم دریافت نکرده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس درباره قول پاداش ۲۰ میلیون تومانی به اعضای این تیم بابت برد دربی ۹۵ پایتخت گفت: تا الان نگرفته ایم البته قول داده‌اند پرداخت کنند اما مشکلات مالی ما آنقدر زیاد است که فکر نمی‌کنم انجام شود.

گل محمدی درباره اینکه از زمان حضورش در این تیم فقط قول شنیده توضیح داد: در این یکی دو سالی که ما در پرسپولیس بودیم مشکلات زیادی بوده است. برخی از آنها تا حدودی حل شد اما دوباره به وجود آمد. اگر هر تیمی مشکلات پرسپولیس را داشت، نمی‌توانست به موفقیت برسد. به شرف و غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم که به خاطر هواداران از جان مایه می‌گذارند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بینندگان تلویزیونی از بازی روز گذشته پرسپولیس و استقلال الگوی خوبی نمی‌گیرند گفت: از خیلی از برنامه‌هایی که به نظر من درباره این مسائل صحبت می‌کنند انتظار دارم درباره بحث‌های فنی صحبت کرده و کارشناس فنی بیاروند. ببخشید این کلمه را به کار می‌برم اما تلویزیون دوست دارد بیشتر از متن و بحث‌های فنی به حاشیه بپردازد. تلویزیون باید زمانش را با برنامه‌هایی پر کند که کسی چیزی یاد بگیرد.

گل‌محمدی در گفتگو با برنامه «آفساید» رادیو جوان ادامه داد: هم در بازی با سپاهان و هم در دربی، نود دقیقه پرتنش و پرهیجان وجود دارد. در این شرایط چگونه انتظار دارید کسی کاری نکند و هیجانات خود را بروز ندهد؟ من این کارها را اصلاً تأیید نمی‌کنم اما بخشی از مسائل طبیعی است زیرا هیجان و حساسیت‌های بازی خیلی زیاد است.

وی درباره اینکه چرا برخلاف لیگ برتر ایران در آسیا چنین اتفاقاتی نمی‌افتد، گفت: این موضوع را قبول دارم. مدیریت تیم، استادیوم و قانون در این مسابقات وجود دارد. روز گذشته به حدی در استادیوم آدم زیاد بود که فکر کردیم بازی با تماشاگر برگزار می‌شود اما در بین دو نیمه این مشکل را برطرف کردند. برخی از این تنش‌ها به دلیل غیبت تماشاگران است.

گل محمدی تصریح کرد: اگر تعداد عکاسان، خبرنگاران و همراهانی که متعلق به اسپانسر بودند را در بازی روز گذشته جمع کنیم حدود ۴۰۰-۳۰۰ نفر در ورزشگاه حضور داشتند. این موضوع در روزهای کرونایی بد است. باید این موضوعات مدیریت شود.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها