همه چیز در مورد رز جاودان و جعبه گل یک شاخه ای

همه چیز در مورد رز جاودان و جعبه گل یک شاخه ای رز جاودان (Eternal Roses)، پدیده جدیدی است که به تازگی در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف گیاهان آپارتمانی، رواج چشمگیری پیدا کرده است. در گذشت
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر همه چیز در مورد رز جاودان و جعبه گل یک شاخه ای

به گزارش خبر، رز جاودان (Eternal Roses)، پدیده جدیدی است که به تازگی در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف گیاهان آپارتمانی، رواج چشمگیری پیدا کرده است. در گذشته اگر افراد، قصد خرید گل و هدیه دادن داشتند باید یا گل زنده می‌خریدند یا گل مصنوعی. گل های زنده که معمولا بیش از چند روز دوام ندارند و عمر کوتاهی دارند. گل های مصنوعی نیز چندان چنگی به دل نمی‌زنند و حس گل طبیعی را ندارند اما این داستان متعلق به گذشته بود. به تازگی، ظهور رز جاودان دنیای هدیه دادن را متحول کرد و همه چیز را تغییر داد.

جعبه رز جاودان یا جعبه گل یک شاخه ای تحت برندها و مارک های مختلف، در بازار ایران یافت می‌شوند

شهرت یافتن رزهای جاودان به عنوان هدیه هایی خاص

وقتی کسی را دوست دارید، ابراز محبت به آن شخص ضروری است. کلمات ممکن است برای نشان دادن عشق کافی نباشند. در واقع، کلمات همیشه احساسات را به بهترین شکلِ ممکن نشان نمی دهند اما می‌توانید هدایای هیجان انگیزی را برای آن شخص انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود آن شخص، بفهمد که شما به او اهمیت می‌دهید و می‌خواهید وی را خوشحال ببینید.

وقتی نوبت به انتخاب هدیه ای خاص برای عزیزان می‌رسد، رزهای جاودان بهترین گزینه‌ها هستند. جذابیت یک شاخۀ رز جاودان، بی نظیر است و مطمئنا یک هدیه ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود. توصیه می‌شود از این به بعد، رز جاودان هدیه دهید تا از تاثیر مثبت آن بر روابط خود شگفت زده شوید.

رز جاودان چیست؟

برخلاف گل‌های رز مصنوعی که توسط برخی از فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسند رز های جاودان، 100 درصد واقعی و زنده هستند. برخی از بزرگترین شرکت های عرضه کننده این نوع از رزها، شکوفه های این گیاهان را در اکوادور کشت می‌کنند. رزهای کاشته شده در اکوادور به دلیل مجاورت با خط استوا از نور طبیعی در طول سال بهره می‌برند. رزهایی که برای ساخت رز جاودان مورد استفاده قرار می‌گیرند در ارتفاع بالاتری نسبت به دیگر انواع گلهای رز، رشد می‌کنند و این موضوع سبب ایجاد بزرگترین شکوفه ها و بلندترین ساقه ها در آنها می‌شود. هنگامی که گلها به اوج زیبای خود رسیدند، بریده شده و با یک محلول اختصاصی و در یک فرآیند شیمیایی ویژه، رنگ می‌شوند. مواد به کار رفته سبب می‌شود رزها، طراوت و ساختار بیولوژیکیِ طبیعی خود را برای مدت ها حفظ کنند.

در انواع برندهای رز جاودان،تنوع رنگ بسیار زیاد است.

مزایای رزهای جاودان نسبت به گل های زنده معمولی

1-ماندگاری طولانی

اگر تا به حال گل رز، هدیه گرفته اید احتمالاً می‌دانید که آنها به اندازه ای که دوست دارید ماندگار نیستند. گل های رز معمولی فقط چند روز یا حداکثر یک هفته دوام می‌آورند و بعد از آن پژمرده می‌شوند، شکوفه‌های آنها شروع به افتادن می‌کنند و گل ها کم کم بوی خوش خود را از دست می‌دهند. این موضوع می‌تواند بسیار ناامید کننده باشد، به خصوص اگر قیمت گل ها گران باشد. امروزه به لطف فرآیند خاصی که برای تیمار گل‌های رز به کار می‌رود، این گیاهان می‌توانند ظاهر و احساس واقعی خود را تا زمانی که به درستی از آنها مراقبت شود حفظ کنند و رایحه خوش گل های رز، هفته ها دوام می آورد. این است تفاوت رز جاودان با گل های معمولی.

2- گل هایی با نیازهای مراقبتی کم

در حالی که یک دسته رز تازه بسیار دوست داشتنی و زیباست، نگهداری از آن می‌تواند تا حدودی خسته کننده باشد. باید مطمئن شوید که نیاز گلها به نور، آب و مواد غذایی کاملا برطرف می‌شود. هرس برگ‌های پژمرده برای حفظ زیبایی گل ها و کوتاه کردن ساقه ها برای دریافت بهتر نور وظایف دیگری است که باید انجام دهید. مراقبت از هیچ گلی به آسانی مراقبت از رزهای جاودان نیست. آنها برای حفظ زیبایی خود به آب، نور خورشید یا هرس کردن احتیاج ندارند و هر از چند گاهی تنها نیاز به کمی گردگیری دارند. انواع جعبه گل یک شاخه ای یا محفظه های شیشه ای رز جاودان را می‌توانید در فروشگاه های آنلاین سفارش دهید.

3- قابلیت شخصی سازی بیشتر

هنگام سفارش آنلاین دسته گل های معمولی، ممکن است گزینه های محدودی برای سفارشی کردنِ چیدمان مطلوب خود پیدا کنید. اما تنوع رنگ و دیزاین رزهای جاودان به شما امکان می‌دهد چیدمان خود را به دلخواه، سفارشی کنید. معمولا رنگ و سایه گل های رز جاودان بسیار متنوع است جعبه گل ها نیز تنوع بالایی دارند. می‌توانید ترکیب های باورنکردنی را متناسب با نیازهای خود ایجاد کنید. به علاوه پیامهای سفارشی، نامه یا نوشته های دلخواه، طرح های قلب و سایر الگوهای منحصر به فرد از دیگر آپشن هایی است که می‌توانید به سفارش خود اضافه کنید.

رز جاودان در چه مواردی برای هدیه دادن، ایده آل است؟

1-برای خاص‌تر کردن دوستی ها و روابط

وقتی شروع به دوست داشتن یک فرد می‌کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با آن شخص دوست شوید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که شخص مورد نظر را به شکل بهتری بشناسید. همچنین به شما این فرصت را می‌دهد که عشق و محبت خود را به آن شخص ابراز کنید. برای شروع دوستی، می توانید رز جاودان به عنوان هدیه انتخاب کنید. امروزه علاقه مردان به خرید رز جاودان برای شروع دوستی با خانم‌ها، در حال افزایش است. به نظر می‌رسد سایر انواع گل، دیگر معمولی شده اند و آن جذابیت گذشته را برای هدیه دادن ندارند به همین دلیل افراد به سمت انواع رز جاودان جذب می‌شوند. این گل‌ها برای ایجاد شادی در شخص گیرنده، جذابیتی کاریزماتیک دارند.

2- رزهای ابدی برای ابراز عشق

اگر می‌خواهید برای اولین بار عشق خود را به فردی ابراز کنید، بهتر است به وی رز جاودان هدیه دهید. همراه رز جاودان، می توانید نامه ای محبت آمیز هم به هدیۀ خود اضافه کنید. نامه باید با اشتیاق نوشته شود تا احساسات شما را به درستی بیان کند اما گلها چیزهایی را بیان می‌کنند که نمی توانید آنها را با کلمات توصیف کنید. رز جاودان قرمز به برای ابراز عشق بسیار مناسب است چون می‌تواند بهترین نمادی از شور و عشق باشد.

3- رز جاودان برای عذر خواهی از شخصی خاص

زوجین در روابط، فراز و نشیب های مختلفی را تجربه می‌کنند. لحظات شاد زیادی با هم خواهند داشت و ممکن است لحظات ناراحت کننده ای نیز وجود داشته باشد. در شرایط دشوار، ممکن است با شریک زندگی خود مشاجره‌هایی داشته باشید یا شاید کاری انجام دهید که شریک زندگیتان ناراحت شود. بنابراین وظیفه شماست که عذر خواهی کنید. برای بیان اینکه متوجه اشتباه خود شده اید، می توانید از رز جاودان برای هدیه دادن به شریک زندگی خود استفاده کنید. یک رز جاودان با طراحی زیبا، همراه با یک جعبه شکلات، مطمئناً یخ اتفاقات گذشته را برای شما آب خواهد کرد.

4- رویدادها و مناسبت ها را ویژه کنید

بهترین نکته در مورد رزهای جاودان این است که برای هر نوع مناسبت، ایده آل هستند. از جشن تولد برای نزدیکان و دوستان تا زمان ابراز احساسات در روز ولنتاین، رزهای جاودان را می توانید هدیه ای ایده آل برای همه این مناسبت ها انتخاب کنید. علاوه بر شریک زندگی خود، می‌توانید هر کسی را با این گل های زیبا در یک مناسبت خاص خوشحال کنید. به عنوان مثال، می‌توانید یک شاخه رز جاودان به والدین خود در روز سالگرد ازدواج آنها هدیه دهید همچنین می‌‌توانید روز پدر یا روز مادر را با این هدیۀ زیبا، گرامی بدارید.

انواع جعبه گلِ رز جاودان برای خاص تر کردن رویداد ها و مناسبت ها

5- عشق خود را سورپرایز کنید

اگر برای مدتی در خارج از کشور یا در مکانی دور از شهر، زندگی می‌کنید، می‌توانید از راه ارسال رز های جاودان با عزیزترین فرد خود در ارتباط باشید و امکان این را دارید که رزها را به صورت آنلاین سفارش دهید. آدرس و زمان تحویل می‌تواند به دلخواه شما انتخاب شود. امروزه فروشگاه های آنلاین گل، خدمات تحویل حرفه ای دارند و سفارش شما را به محل مورد نظر تحویل می‌دهد. سورپرایز کردن فرد محبوب خود با هدیه ای زیبا در یک روز خاص، تنها به کمک گل فروشی های حرفه ای و آنلاین، امکان پذیر است.

سوالات متداول در مورد رزهای جاودان

آیا این روزها واقعی هستند؟

بله، گلها 100٪ گلهای رز طبیعی هستند. اغلب در خاک‌های غنی و آتشفشانی کشت می‌شوند و رشد می‌کنند. ما بهترین گلهای موجود را برای همه محصولات خود استفاده می‌کنیم. اینها رزهای واقعی هستند و می توانند تا سالها دوام بیاورند.

رز های جاودان چگونه ساخته می‌شوند؟

ساخت این نوع رز ها، مراحل زیادی دارد تا بتوان شکل و زیبایی اولیه گل رز را حفظ کرد و در عین حال طول عمر آن را افزایش داد. مرحله اول، پرورش و تامین بهترین گونه های رز در زمان مناسب است. مرحله بعد یک فرآیند هیدراتاسیون است که در آن، گل های رز در گلیسیرین و سایر محلول‌های گیاهی غوطه ور می‌شوند. فرایند رنگ آمیزی گل های رز با رنگ های مختلف، آخرین مرحله است. سپس گلهای رز که اصطلاحا جاودان شده اند تزئین شده و در چیدمان های زیبا و مناسب، برای هدیه دادن عرضه می‌شوند.

تفاوت طول عمر رز معمولی و رز جاودان چقدر است؟

حداکثر زمان ماندگاری گل رز معمولی اگر به درستی از آن مراقبت شود، یک تا یک و نیم هفته است. با این حال، با انجام چند کار مانند قطع تعدادی از ساقه ها، قبل از قرار دادن آنها روی گلدانِ پر از آب می‌توان تا حدی به افزایش طول عمرِ گل رز کمک کرد. همچنین افزودن شکر در آب، گل رز را برای مدت بیشتری، زنده نگه می‌دارد.ماندگاری رزهای جاودان، بسیار بیشتر از این مقدار است زیرا که رزها در ترکیبات طبیعی حفظ می‌شوند و تا سه سال و حتی بیشتر عمر می‌کنند.

چه کار کنیم که رزهای جاودان واقعا عمر طولانی داشته باشند؟

اگر چند قانون ساده را رعایت کنید، رزهای جاودان، می‌توانند تا سه سال دوام بیاورند این موارد به شرح زیر هستند:

  • لمس کردن را محدود کنید
  • رزها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید
  • گل ها را خیس نکرده و هیچ وقت آبیاری نکنید

دلیل تنوع رنگ بالای رزهای جاودان چیست؟

گل‌های رز، واقعی هستند اما برای بدست آوردن تنوع رنگ، پایه های گل را مدت کوتاهی پس از برداشت با رنگ‌های خاصی رنگ آمیزی می‌کنند. این رنگ آمیزی سبب می‌شود تنوع رزها بسیار بیشتر از گل‌های رزی باشد که به صورت طبیعی می‌توانید ببینید.

تنوع رنگ بی نظیر در انواع برندهای گل رز جاودان به دلیل رنگ کردن ماهرانه این گل ها است.

آیا رنگ ها و مواد شیمیایی به کار رفته در رزهای جاودان، زیانی برای سلامتی دارند؟

خیر، فرایند رنگ آمیزی این گل ها یک فرآیند غیر سمی است. و این گل ها کاملا برای سلامتی، بی خطر هستند. البته افرادی که به صورت کلی به گل و گیاه آلرژی دارند ممکن است به رزهای جاودان نیز واکنش های آلرژیک داشته باشند ولی این موضوع به دلیل مواد و رنگ های به کار رفته در ساخت رزهای جاودان نیست. این افراد بهتر است با احتیاط بیشتری از رزهای جاودان یا هر نوع گل تزئینی دیگر استفاده کنند.

منظور از آفرهای مختلف رز جاودان چیست؟

برخی از فروشگاه های اینترنتی که از آنها رزهای جاودان می‌خرید انتخاب ها یا آفرهای مخصوصی نیز دارند که آنها را به شما پیشنهاد می‌دهند مثلا برای هر مناسبت خاص، رزهایی با رنگ متفاوت را به شما پیشنهاد می‌کنند یا اینکه توصیه می کنند از یک نوع جعبۀ گلِ مخصوص، سفارش دهید. در مورد آفرهای ویژه رز جاودان می‌توانید با پشتیبانی فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید هرچند غالبا در خود سایت یا شبکه های اجتماعی نیز می‌توان به اندازه کافی اطلاعات پیدا کرد.

کلام آخر

آیا آمادگی این را دارید که برای خود یا شخص دیگری رز جاودان سفارش دهید؟ به احتمال زیاد جواب شما بله است چون خرید رز جاویدان نیاز به آمادگی خاصی ندارد. توصیه می‌شود همین امروز رز های جاودان خود را سفارش دهید و تغییری بزرگ در شیوه هدیه دادن خود ایجاد کنید. کارشناسان فروش و پشتیبانی سایت به صورت حرفه ای در کنار شما هستند تا به هر گونه سوال در مورد مراحل سفارش، پرداخت و نحوه ارسال سفارشات پاسخ دهند.

جعبه گل رز جاودان و انواع دیگر جعبه گل یک شاخه ای را با بهترین قیمت ها سفارش دهید

اگر می خواهید یک گل رز لوکس سفارش دهید گالری گل های رز ما را در سایت ببینید. انواع جعبه گل در طرح ها و رنگ های بدیع را مشاهده کنید و در میان گزینه های مختلفی که در اختیار دارید انتخاب کنید. تفاوتی ندارد که جعبه گل یک شاخه ای سفارش دهید یا دسته گل های پر تعداد، زیرا در هر صورت آنچه را که می‌خواهید پیدا خواهید کرد. قیمت این رز های زیبا بسیار منصفانه و رضایت بخش است با وجود این در صورتی که با ما همراه باشید از تخفیفات مناسبتی نیز بهره مند خواهید شد.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها