اطلاعات خاص از یک هتل خاص در تهران

تهران، علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری و تفریحات مناسب، هتل های لوکس و مجلل بسیاری دارد که برای اقامت توریست‌های داخلی و خارجی، بهترین میزبان محسوب می‌شوند. هتل اسپیناس پالاس، یکی از هتل های لاکچری تهران است که با قرار گرفتن در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و بدون آلودگی و سروصدا، آرامش را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و سوپر لوکس این هتل، با امکانات و تجهیزات مدرن، دکوراسیون خیره‌کننده و چشم‌انداز بی‌نظیر به کوه‌های اطراف، بهترین خاطره از سفر به تهران را برای مسافران و گردشگران می‌سازند. تنوع در سوئیت و اتاق لاکچری هتل اسپیناس پالاس به‌قدری است که می‌توانید با توجه به سلیقه و الویت‌های خود، بهترین گزینه را برای تجربه اقامتی متفاوت و به‌یادماندنی انتخاب کنید.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر اطلاعات خاص از  یک هتل خاص در تهران

به گزارش خبرنگاران گروه زندگی و سرگرمی گزارش خبر، تهران، علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری و تفریحات مناسب، هتل های لوکس و مجلل بسیاری دارد که برای اقامت توریست‌های داخلی و خارجی، بهترین میزبان محسوب می‌شوند. هتل اسپیناس پالاس، یکی از هتل های لاکچری تهران است که با قرار گرفتن در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و بدون آلودگی و سروصدا، آرامش را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و سوپر لوکس این هتل، با امکانات و تجهیزات مدرن، دکوراسیون خیره‌کننده و چشم‌انداز بی‌نظیر به کوه‌های اطراف، بهترین خاطره از سفر به تهران را برای مسافران و گردشگران می‌سازند. تنوع در سوئیت و اتاق لاکچری هتل اسپیناس پالاس به‌قدری است که می‌توانید با توجه به سلیقه و الویت‌های خود، بهترین گزینه را برای تجربه اقامتی متفاوت و به‌یادماندنی انتخاب کنید.

درست است که در تمام واحدهای اقامتی این هتل فوق لوکس، امکانات و خدمات اقامتی و رفاهی ایده‌آلی فراهم شده است، اما نمی‌توان از فضای خاص و امکانات ویژه گرانترین اتاق هتل اسپیناس پالاس غافل شد. این نوع اتاق‌ها، به‌ویژه برای اقامت مهمانان مشکل‌پسند و با سلیقه خاص، بسیار مناسب است. در صورتی که آشنایی با اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و گران هتل اسپیناس پالاس تهران برای شما نیز جذاب است، با ادامه مطلب همراه شوید.

اتاق های لاکچری و گران هتل اسپیناس پالاس

در منطقه سعادت آباد تهران، هتلی لوکس و مجلل به نام اسپیناس پالاس قرار دارد که تمام آن چیزی که از اقامتی لاکچری و مدرن انتظار دارید را برای شما فراهم کرده است؛ ازجمله امکانات این هتل، می‌توان به مواردی از قبیل استخر، سونا، جکوزی، رستوران و کافی‌شاپ اشاره نمود. از زمان ورود به این هتل ۵ ستاره، هر آنچه را که می‌بینید، خاص، مدرن و شگفت‌انگیز است. هتل اسپیناس پالاس، در ساختمانی ۲۰ طبقه قرار دارد و ۴۰۰ واحد اقامتی متنوع و مجلل را برای اقامت مهمانان، در دل خود جای داده است.

تمام وسایل، امکانات و تجهیزات این هتل در عین کیفیت، نمایی زیبا و منحصربه‌فرد دارند و حال‌وهوای مدرن و مجللی به این هتل بخشیده‌اند. اگر در ررزو هتل های تهران ، به‌دنبال اقامت در اتاق لاکچری هتل اسپیناس پالاس هستید، بهتر است به سایت اقامت۲۴ مراجعه کنید و در بین واحدهای اقامتی متنوع این هتل، مناسب‌ترین گزینه را با توجه به بودجه، روحیه و سلیقه خود به‌صورت آنلاین رزرو کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا در زمان حضور در لاکچری‌ترین هتل تهران، در اتاقی باشید که به آن علاقه بیشتری دارید.

برخی از محبوب‌ترین سوئیت‌ها و اتاق‌های گران هتل اسپیناس پالاس تهران شامل موارد زیر است:

سوئیت سیگنچر

سوئیت سیگنچر، یکی از گرانترین اتاق هتل اسپیناس پالاس محسوب می‌شود که اقامت در آن، حس حضور در خانه‌ای مجلل را به شما منتقل می‌کند. این سوئیت فوق لاکچری، دارای ۱۱۰ الی ۱۲۰ مترمربع مساحت است و در این فضای وسیع، بهترین وسایل و امکانات اقامتی با استانداردهای بین‌المللی فراهم شده است. فضا و حال‌وهوای اتاق خواب سوئیت سیگنچر، نسبت به اتاق نشیمن آن متفاوت بوده و هر کدام از آن‌ها دارای طراحی فوق‌العاده و دکوراسیون عالی هستند. فرش‌های دستباف، پرده‌های لوکس، سنگ‌های قیمتی و وسایل مدرن و به‌روز، این واحد اقامتی را به یکی از گران‌ترین گزینه‌ها در هتل اسپیناس پالاس تبدیل کرده‌اند. در کنار طراحی داخلی لوکس سوئیت سیگنچر، این وسایل، امکانات و تجهیزات نیز به چشم می‌خورند:

  • نورپردازی هنرمندانه
  • یک تخت دبل
  • یک میز آرایش
  • چند آباژور
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • حمام لوکس با وان و کابین دوش
  • اینترنت رایگان
  • میز مینی بار
  • روم سرویس ۲۴ ساعته

سوئیت رویال

اگر قصد رزرو اتاق لاکچری هتل اسپیناس را دارید، باید بدانید که سوئیت‌های رویال این هتل، از واحدهای اقامتی مجلل و درعین حال محبوب محسوب می‌شوند. این سوئیت‌ها، در فضایی به مساحت ۱۲۵ مترمربع، شگفت‌انگیزترین تلفیق از دکوراسیون و حال‌وهوای کلاسیک و مدرن را به نمایش گذاشته‌اند. ایستادن در کنار پنجره سوئیت‌های رویال و تماشای چشم‌اندازهای خیره‌کننده از کوه و طبیعت، باعث سرزندگی شما خواهد شد. در قسمت نشیمن این واحدهای اقامتی، می‌توانید از حضور در فضایی مجلل که با نورپردازی عالی، فرش‌های ایرانی و دستباف و تابلوهای نفیس تزئین شده است، لذت ببرید.

توجه داشته باشید که سوئیت‌های رویال هتل اسپیناس پالاس به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ یکی واحدهایی که دارای یک اتاق نشیمن با تخت دونفره هستند و دیگری واحدهایی که دو اتاق خواب و تخت‌های جداگانه دارند؛ بنابراین هنگام رزرو این سوئیت‌ها، به این تفاوت‌ها دقت داشته باشید. البته باید بدانید که در تمام سوئیت‌های رویال امکانات اقامتی و خدمات رفاهی بی‌نظیری برای شما فراهم شده است، مانند:

  • انواع آباژورها
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • صندوق امانات
  • حمام مجهز
  • جکوزی

سوئیت پرزیدنت پالاس

از دیگر سوئیت‎های گران و فوق لاکچری هتل اسپیناس پالاس، می‌توان به سوئیت پرزیدنت پالاس اشاره کرد. با ررزو این واحد اقامتی، درواقع در فضایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع خواهید بود که پنجره آن روبه کوه‌های بلند و زیبای تهران باز می‌شود. در این اتاق مجلل، دو اتاق خواب جداگانه وجود دارد که هر کدام نیز دارای تخت و وسایل مدرن هستند. هر آنچه که در سوئیت پرزیدنت پالاس به چشم می‌خورد، دارای زرق و برق و زیبایی شگفت‌انگیزی است که تجربه اقامتی متفاوت و خاطره‌انگیز را در اختیارتان قرار می‌دهد. لوسترهای بزرگ، آباژورهای زیبا، فرش‌های پر نقش و نگار و سنگ‌های گرانبها که با نورپردازی‌های هنرمندانه همراه شده است، حس فوق‌العاده‌ای را به شما منتقل می‌کند؛ همچنین برخی وسایل و امکانات لاکچری این سوئیت که برای رفاه و آسایش مسافران درنظر گرفته شده‌اند نیز موردتوجه کاربران است:

  • مبلمان
  • میز ناهارخوری
  • میز کار
  • اینترنت پرسرعت
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • جکوزی

سوئیت اسکای

در معرفی اتاق لاکچری هتل اسپیناس پالاس، نوبت به مرتفع‌ترین و خاص‌ترین سوئیت این هتل رسیده است. سوئیت اسکای با قرار گرفتن در طبقه آخر هتل و با داشتن متراژ بالا (۲۵۰ مترمربع) درواقع، گران‌ترین سوئیت هتل اسپیناس پالاس محسوب می‌شود. جالب است بدانید که در اتاق این واحد اقامتی، یک جکوزی زیبا قرار دارد که چشم‌اندازی از شهر تهران و کوه‌های بلند آن را مقابل چشمان‌تان به تصویر می‌کشد. بخش‌های اصلی این سوئیت بزرگ شامل اتاق خواب، اتاق کار و اتاق نشیمن است که هر کدام با طراحی خیره‌کننده و تجهیزات عالی مجهز شده‌اند. وجود لوسترهای لوکس، میز ناهارخوری ۱۲ نفره، مبلمان نفیس و سنگفرش‌های قیمتی در سالن نشیمن، حال‌وهوای فوق لاکچری را ایجاد کرده‌اند. برخی از امکانات سوئیت اسکای هتل اسپیناس عبارت است از:

  • جکوزی
  • مینی بار در هر اتاق
  • یخچال
  • تلویزیون آی پی
  • اینترنت پرسرعت
  • سوئیت جونیور

نام سوئیت‌های جونیور نیز در لیست اتاق لاکچری هتل اسپیناس پالاس ، به چشم می‌خورد که دارای متراژ پایین‌تری نسبت به دیگر سوئیت‌ها هستند. این واحدهای اقامتی، با مساحت ۵۵ مترمربع، فضایی دنج، مجلل و درعین حال آرامش‎بخش را فراهم کرده‌اند تا به این شکل، بهترین خاطره از سفر به تهران را برای خود بسازید. پرده‌های مجلل، آباژورهای متنوع و شکیل و نورپردازی عالی، حس‌وحال خاصی به سوئیت‌های جونیور بخشیده است که در بین مسافران بسیار پرطرفدار است. امکانات این واحدهای اقامتی هتل اسپیناس نیز برای تجربه اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز، ایده‌آل محسوب می‌شود، مانند:

  • اینترنت پرسرعت
  • مینی بار
  • یخچال داخل هر اتاق
  • صندوق امانات
  • روم سرویس۲۴ ساعته
  • میز کار
  • دوش و وان
  • تلویزیون

سخن پایانی

هتل اسپیناس پالاس، از هتل‌های لاکچری تهران است که با واحدهای اقامتی متنوع و فراوان، پذیرای توریست‌های داخلی و خارجی در زیباترین منطقه پایتخت است. تمام آن چیزی که در این هتل 5 ستاره تجربه می‌کنید، مدرن، لوکس و مجلل است، اما برخی از سوئیت‌ها و اتاق‌های گران این هتل، فضایی فوق لوکس را برای مهمانان خاص‌پسند فراهم کرده‌اند. اقامت در اتاق لاکچری هتل اسپیناس می‌تواند به یکی از شگفت‌انگیزترین خاطرات زندگی شما تبدیل شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید اقامتی متفاوت، خاص و به‌یادماندنی را در سفر به تهران تجربه کنید، رزرو گرانترین اتاق هتل اسپیناس پالاس را در الویت قرار دهید.

نظرات شما ( 1 نظر )

مهدی سعادت
من یکمیهمان داشتم تو این هتل واقعا راضی بود

    پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

    بارسانه های گزارش خبر

    با رسانه ها

    تیم خبری گزارش خبر

    گروه حفاظتی پاس

    روابط عمومی گروه پاس

    تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

    سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

    سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

    برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

    گروه پیشرانان پیشرفت ایران

    گروه پیشرانان پیشرفت ایران

    بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

    دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

    دبستان نهال اندیشه

    آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

    آهن و فولاد غدیر ایرانیان

    آهن و فولاد غدیر ایرانیان

    تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

    آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

    آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

    آموزش تخصصی دوره های حسابداری

    شرکت تجلی معادن و فلزات

    تجلی توسعه معادن و فلزات

    نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

    رپورتاژ آگهی تریبون

    تریبون

    انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

    روابط عمومی بانک آینده

    روابط عمومی بانک آینده

    بانک پیشرو در اقتصاد کشور

    گروه سرمایه گذاری غدیر

    گروه سرمایه گذاری غدیر

    بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

    سرآمد نوین

    سرآمد نوین

    پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

    وکیل اول

    وکیل اول

    پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

    بانک قرض الحسنه مهر ایران

    بانک قرض الحسنه مهر ایران

    تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

    پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

    زهره کرمعلی

    زهره کرمعلی

    فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

    احمد باقری

    احمد باقری

    مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

    میلاد فرخ پور

    میلاد فرخ پور

    فعال حوزه انفورماتیک

    عباس ستایش گو

    عباس ستایش گو

    فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

    صدیقه طباطبایی

    صدیقه طباطبایی

    خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

    مهدی آشتیانی فرد

    مهدی آشتیانی فرد

    خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

    وحید حاج سعیدی

    وحید حاج سعیدی

    فعال رسانه ای در استان گلستان

    نورالله رنجبر

    نورالله رنجبر

    مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

    ناهید مظفری

    ناهید مظفری

    مشاور رسانه ای در استان یزد

    محمود صابری زاده

    محمود صابری زاده

    مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها