آموزش حرفه ای روابط عمومی به مدیران، کارشناسان و فعالان در این حرفه

فعالیت و کسب موفقیت در فرآیندهای اجرای صحیح برنامه های روابط عمومی ها نیاز به شناخت و کسب دانش در خصوص مخاطب شناسی بازارهدف، تولید محتوای اثربخش، مشارکت و همراهی افکار عمومی در روابط عمومی ها براساس نوع حوزه فعالیت هر کسب و کار نیاز به آموزش دارد که سعی شده از سوی پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره ارتباطات، روابط عمومی و رسانه در قالب دوره های کارگاه حضوری و مجازی در سطح عمومی و تخصصی تدریس شود.

همچنین دوره های آموزش حین خدمت در سرفصل های همچون اصول و فنون ارتباطی، اطلاع رسانی و تبلیغات روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها براساس نیاز سازمانی و تکنولوژی های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی با تدریس احمد باقری مدرس و مشاور دوره های حرفه ای ارتباطات، روابط عمومی برگزار می شود.

مهمترین دوره های آموزشی روابط عمومی به شرح زیر است:

- آموزش حرفه ای مدیران روابط عمومی از خلاقیت تا موفقیت

- اصول سئو واقعی در محتوای روابط عمومی و رسانه

- اصول مدیریت حرفه ای وب سایت سازمانی در روابط عمومی

- اصول مدیریت حرفه ای ارتباط با رسانه ها

- تکنیک های برگزاری سمینار، گردهمایی و نمایشگاه ها

- روزنامه نگاری آنلاین

- کاربرد اینترنت در روابط عمومی

- مدیریت تشریفات در روابط عمومی

- دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

- مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی

- اصول و فنون مذاکره در کسب و کار

- اصول و فنون مصاحبه خبری

- تحلیل محتوای رسانه های خبری

- خبرنگاری بحران در سازمان ها

- تکنیک های ارتباط با رسانه در روابط عمومی

- مدیریت همایش ها و گردهمایی ها

- اصول خبرنویسی در روابط عمومی

- اصول حرفه ای تکریم ارباب رجوع

جهت برنامه ریزی تدریس دوره های ویژه سازمان ها، شرکت ها و به صورت اختصاصی با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره، احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.