تغییر در کارتخوان های نانوایی

سامانه برای مصارف تجاری یا حجم بالا در نان مانند مصارف نان هیات‌های مذهبی و مساجد، رستوران‌ها و اصناف مرتبط با غذا، بیمارستان‌ها و خوابگاه‌ها و...، گزینه کسب و کار را بر روی کارتخوان‌های هوشمند پیش‌بینی کرده است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر تغییر در کارتخوان های نانوایی

به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزارش خبر، با معدل گیری مستمر از حجم خرید نان خانواده‌ها بر بستر کارتخوان هوشمند در یک منطقه و در نظر گرفتن بازه اطمینان حول معدل برای پوشش عموم خانواده‌ها، رفتار تراکنشی نانوایان را پایش و تراکنش‌های غیرواقعی، ساختگی یا فروش تجاری نان را از عملکرد قابل قبول نانوایان خارج می‌کند.

وزارت اقتصاد توضیح داد: نانوا وظیفه دارد نان مورد نیاز عموم مردم و خانوار‌ها را تامین کند. فرهنگ غالب مصرف نان در کشور، خرید نان گرم و تازه سنتی است. مطابق داده‌های سامانه، خانواده‌ها در کشورمان «به طور متوسط» هر ۶۰ ساعت یکبار نسبت به خرید نان اقدام می‌کنند. نان مورد نیاز عموم خانواده‌ها در هر منطقه، همان حجم متعارف فروش نان در آن منطقه است.

در مناطقی که سطح تمکن مالی خانواده‌ها پایین است، میزان مصرف نان بالاتر است. در مناطق با تمکن مالی بالا مصرف نان پایین‌تر است. سامانه هوشمند، با معدل گیری مستمر از حجم خرید نان خانواده‌ها بر بستر کارتخوان هوشمند در یک منطقه و در نظر گرفتن بازه اطمینان حول معدل برای پوشش عموم خانواده ها، رفتار تراکنشی نانوایان را پایش و تراکنش‌های غیر واقعی، ساختگی یا فروش تجاری نان را از عملکرد قابل قبول نانوایان خارج می‌کند.

فروش نان در تعداد بالا

این روال از سالیان گذشته و بدون اجرای طرح هوشمند سازی نیز در بین نانوایان رواج داشته و نانوایان با هدف استفاده عموم مردم از نان گرم و تازه، اجازه خرید نان در تعداد بسیار بالا و نامتعارف توسط یک مشتری را نمی‌دادند و لذا فروش متعارف نان به عموم مردم یک فرهنگ تاریخی در بین نانوایان محترم کشور می‌باشد و حرف بدیع و جدیدی از طرف سامانه محسوب نمی‌شود.

سامانه برای مصارف تجاری یا حجم بالا در نان مانند مصارف نان هیات‌های مذهبی و مساجد، رستوران‌ها و اصناف مرتبط با غذا، بیمارستان‌ها و خوابگاه‌ها و…، گزینه کسب و کار را بر روی کارتخوان‌های هوشمند پیش‌بینی کرده. این مجموعه‌ها با ثبت نام و تایید فرمانداران به راحتی قادر خواهند بود به هر میزان که به نان نیاز دارند از نانوایی‌های منطقه خود، خارج از ساعت‌های عرضه عمومی نان به مردم، خرید نان انجام دهند. نانوایان هم بدون نگرانی، به عرضه نان بپردازند. این قاعده بیش از ۱۰ ماه است که در کشور جاری است. نانوایان سراسر کشور با این روند‌ها آشنا هستند. بیش از ۷۰ هزار واحد با مصارف بالای نان در سامانه ثبت نام کرده اند.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها