نمایشگاه متافو و گام بلند هلدینگ حمل کاری

نمایشگا‌ه‌های تخصصی در هر حوزه به نوعی چکیده وضعیت همان حوزه در طول یک سال هستند. بر همین اساس نمایشگاه متافو را نیز می‌توان خلاصه‌ای از فعالیت‌های یک ساله صنعت فولاد دانست.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه

به گزارش خبر، نمایشگا‌ه‌های تخصصی در هر حوزه به نوعی چکیده وضعیت همان حوزه در طول یک سال هستند. بر همین اساس نمایشگاه متافو را نیز می‌توان خلاصه‌ای از فعالیت‌های یک ساله صنعت فولاد دانست. استقبال بی نظیر از نمایشگاه متافوی امسال نیز نمی‌تواند دلیلی جز این داشته باشد. هلدینگ حمل کاری نیز به عنوان یکی از شرکت‌های حامی بیستمین نمایشگاه تهران متافو (آذر 1402) حضور فعالی در این نمایشگاه تخصصی داشت. این هلدینگ و 3 شرکت زیرمجموعه آن در 4 روز برگزاری نمایشگاه میزبان صنتعگرانی از ایران و کشورهای خارجی از جمله چین، ترکیه و کشورهای همسایه بود. به طوریکه ماحصل این حضور، به روز کردن برنامه‌های توسعه‌ای این هلدینگ در حوزه تولید، صادرات و بازرگانی بود تا گام بلندی برای یک سال آینده برداشته شود.

حضور در نمایشگاه برای افزایش ارتباط و گفتگوی رو در رو با مشتریان

مدیرعامل هلدینگ حمل کاری با اشاره به اهداف حضور در نمایشگاه متافو گفت: نمایشگاه های تخصصی مانند متافو بستر مناسبی را برای ارتباط هر چه بیشتر با فعالان هر حوزه فراهم کرده و این امکان را فراهم می‌کند که شرکت ها با مشتریان بی الفعل و بی القوه خود از نزدیک دیدار داشته باشند.

حمل کاری، نمایشگاه امسال متافو را ارزشمند ارزیابی کرده و گفت: سطح امسال نمایشگاه متافو بالا بود و بیشتر شرکت های مطرح حوزه فلزات و فولاد به همراه رسانه های تخصصی این حوزه حضور فعالی را داشتند.

وی افزود: بازدید از این نمایشگاه نیز در سطح بالایی بود و شرکت های خارجی مطرح در این حوزه نیز برای بازدید از توانمندی های شرکت های ایرانی به این نمایشگاه آمده بودند.

مدیرعامل هلدینگ حمل کاری نمایشگاه امسال متافو را گام بلند برای رشد و توسعه شرکت‌های زیرمجموعه عنوان کرد و گفت: با توجه به بازخوردهای نمایشگاه و نظرات مشتریان، تغییرات عمده ای را در برنامه‌های آتی این شرکت انجام خواهیم داد و برنامه توسعه ای هلدینگ حمل کاری در زمینه رشد تولید و افزایش صادرات به روزرسانی خواهد شد.

حمل کاری در پایان برگزاری هدفمند و مستمر نمایشگاه متافو را مثبت ارزیابی کرده و این نمایشگاه را نمونه ای کامل از توانمندی های شرکت های ایرانی در زمینه تولید و صادرات محصولات فلزی و فولادی عنوان کرد.

سردیس مرد آفریقایی، گل سرسبد نمایشگاه متافو

هلدینگ حمل کاری با تلفیق عملی هنر و صنعت و با استفاده از توانمندی های کارکنان خود و محصولات تولیدی این شرکت، سردیس مرد آفریقایی را به عنوان یک اثر هنری ساخت این هلدینگ به نمایشگاه آورد. این اثر هنری از همان روز نخست نمایشگاه مورد تحسین بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته و در فضای مجازی به عنوان یکی از سمبل‌های نمایشگاه متافو امسال معرفی شد.

گفتنی است، طراحی و ساخت این سردیس که الهام گرفته از طرح صورت مرد آفریقایی است، در طول مدت 4 ماه به طور کامل در زیرمجموعه های تولیدی هلدینگ حمل کاری انجام شده است. برای ساخت سردیس مرد آفریقایی از 4600 قطعه فلزی استفاده شده است که شامل لوله های 28 با ضخامت یک میلیمتر می شوند. این اثر هنری حدود 2 تن و 300 کیلوگرم وزن دارد و در ساخت آن از بیش از 30 هزار نقطه جوش استفاده شده است.

هلدینگ حمل کاری و 4 دهه فعالیت صادقانه در صنعت فولاد

هلدینگ حمل‌کاری به عنوان یک مجموعه سرمایه‌گذاری و صنعتی، با هدف سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف صنعتی و مالی، افزایش تولید، اشتغالزایی و اعتلای صنعت کشور با پیشینه واردات و تجارت و با بیش از ۴ دهه سابقه درخشان در حوزه‌های صنعتی، از جمله هلدینگ‌های فعال و شناخته شده در زمینه صنعت و تجارت به خصوص در حوزه فولاد به شمار می رود.

مجموعه تولیدی هلدینگ حمل کاری شامل 4 هکتار زمین می شود که در فاز بعدی 2 هکتار نیز به این مجموعه تولیدی اضافه خواهد شد. در این 6 هکتار، 12 خط تولید در 2 شیفت به فعالیت می پردازند و 2 خط تولیدی نیز در فاز بعدی به این تعداد خط تولید اضافه خواهد شد.

اگرچه هلدینگ حمل‌کاری در دهه‌های اخیر تمرکز و توان خود را به صورت تخصصی روی حوزه فولاد، آهن‌آلات و ساخت و ساز گذاشته است اما در مسیر توسعه‌ای خود برنامه‌های ویژه‌ای را برای ورود به سایر حوزه های مالی و صنعتی در ایران دنبال می‌کند. این مجموعه هدف خود را بر مبنای تولید و اشتغالزایی متمرکز نموده و با تاسیس کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجهیز این کارخانه‌ها با به روزترین ماشین‌آلات، بهره‌گیری از دانش روز و جذب نیروهای متعهد و متخصص تلاش می کند تا بتواند سهم کوچکی از دین خود را برای اعتلای ایران اسلامی ادا کند.

شرکت های زیرمجموعه هلدینگ حمل کاری

هلدینگ حمل کاری فعالیت تولیدی خود در حوزه فولاد را از سال 1390 به صورت رسمی با دو مجموعه شامل گروه صنعتی آریا سهند تبریز و شرکت گسترش فولاد حامد آغاز کرده و در ادامه نیز شرکت بازرگانی آریا استیل زرین به مجموعه شرکت های زیرمجموعه هلدینگ اضافه شده است.

گروه صنعتی آریا سهند تبریز و شرکت گسترش فولاد حامد از جمله اصلی ترین تولیدکننده های انواع مقاطع فولادی شامل لوله، قوطی، بیضی و پروفیل سبک، لوله مبلی و همچنین پروفیل سنگین و گالوانیزه در کشور هستند. به طوریکه این هلدینگ به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی لوله و پروفیل مورد نیاز برای صنایع پایین دستی محسوب می شود.

هلدینگ حمل کاری و شرکت بازرگانی آریا استیل زرین به عنوان نماینده انحصاری محصولات کارخانه فولاد آذربایجان و میلگرد میانه، تنها شرکت بازرگانی است که به عرضه این محصولات باکیفیت میلگرد این کارخانه در بازار ایران اقدام کرده است.

ارتباط با هلدینگ حمل کاری

برای ارتباط با هلدینگ حمل کاری و خرید محصولات تولیدی و عرضه شده توسط شرکت‌های تابعه این هلدینگ می توانید از طریق سایت رسمی هلدینگ حمل کاری به آدرسhmkholding.com و یا شماره تماس 04133108000 اقدام نمایید.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها