حضور بازیگران در تبلیغات جای تاسف دارد!

کیهان نوشت:یکی‌، دو سالی هست که برخی از بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون ترجیح داده‌اند که بخت خود را در هنرنمایی در تبلیغات بازرگانی و آگهی‌های تلویزیونی و سینمایی آزمایش کنند و با ظاهر شدن در فیلم‌های تبلیغاتی متعلق به شرکت‌ها، موسسات و نمایندگی‌های برندهای مختلف و همچنین تبلیغ کالاهای داخلی و خارجی به یک مانکن و برند آن شرکت تبدیل شده‌اند که جای تامل و تاسف دارد!
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر حضور بازیگران در تبلیغات جای تاسف دارد!

به گزارش خبرنگاران فرهنگ، هنر و رسانه گزارش خبر ، برخی از تهیه‌کنندگان این آگهی‌های تبلیغاتی با استفاده از چهره‌های سینمایی و تلویزیونی اهداف دیگری را دنبال می‌کنند؛ آنها برای اینکه نوع کالا و برند تجاری‌شان بازار گسترده‌ای را بدست بیاورد به سراغ سلبریتی‌ها می‌روند، حتی دنبال هنرمندانی می‌روند که اهل اجرای نقش در آگهی‌های بازرگانی نیستند و در واقع با تطمیع مالی بیشتر، آنها را فریب می‌دهند.

به هرحال برخی از این هنرمندان در نقش‌هایی بازی کرده‌اند که برای مردم ما شاخص بودند و هرگز پذیرفتنی نیست که این هنرمند در یک کاراکتر تبلیغاتی ظاهر شود.

به همین دلیل هم می‌بایست ضوابطی تعیین شود تا به نوعی از حضور هنرمندان مطرح در آگهی‌های تبلیغاتی و بازرگانی ممانعت شود، در واقع این حرکت و ممانعت از حضورشان در آگهی‌های تجاری می‌تواند به نفع سلبریتی‌ها و هنرمندان باشد و می‌تواند از تخریب چهره‌شان جلوگیری کند تا همچنان برای مردم محبوب بمانند. نماد یک کالا شدن در فیلم‌های تبلیغاتی و آگهی‌های بازرگانی شخصیت هنرمند را بسیار مخدوش می‌کند، بنابراین بایستی دلسوزانه و متعهدانه با این معضل برخورد کرد.

مدیران و مسئولانی که در خصوص آگهی‌های بازرگانی در سینما، تلویزیون و فضای مجازی تصمیم‌گیرنده هستند یادشان باشد که یک هنرمند یک‌شبه ساخته نمی‌شود بلکه سال‌ها ممارست را پشت سر گذاشته است و تلاش‌های فراوانی می‌شود تا یک هنرمند به جامعه تحویل داده شود، بنابراین بهره‌گیری از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون می‌تواند لطمات فراوانی به داشته‌های فرهنگی و هنری ما بزند و از طرفی هم چهره‌های معروف تلویزیون و سینما هم تخریب می‌شوند.

امیدواریم هنرمندان ما با آگاهی از این موضوع و شناخت واقعیت‌ها در حفظ ارزش‌ها و سرمایه‌های هنری‌شان که براحتی بدست نیامده بکوشند و به خود بیایند و فریب شرکت‌های تبلیغاتی را نخورند که در نهایت خودشان دچار مشکل خواهند شد و نزد مردم بی‌ارزش خواهند شد! آگهی پیشه شدن برای کسانی که جزو چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون نیستند و این شغل، آغاز راه کسب و کار آنها بشمار می‌رود خوب هست و مردم هم به نوعی آنها را در آگهی‌های تجاری و فیلم‌های تبلیغاتی بازرگانی بهتر می‌پذیرند، که لازم هست تهیه‌کنندگان فیلم‌های تبلیغاتی بدنبال اینگونه افراد بروند نه برای صید سلبریتی‌ها و هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون تور پهن کنند.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها