تصریح استاندار فارس در جمع شهرداران استان:

تسریع در امورات مردم، منجر به امیدآفرینی و افزایش رضایت مندی می شود

استاندار فارس از شهرداران استان خواست ضمن تسریع در انجام امورات مردم، در شهرها امیدآفرینی کرده و رضایت‌مندی مردم را افزایش دهند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر تسریع در امورات مردم، منجر به امیدآفرینی و افزایش رضایت مندی می شود

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، محمدهادی ایمانیه در همایش مشترک شهرداران، روسای شوراهای اسلامی شهرها و شورای سازمان همیاری شهرداری های استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره بر اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری برگزار می شود، خواستار مشارکت شهرداران و دهیاران در این حرکت بزرگ سیاسی و اجتماعی کشور شد و خاطر نشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری، انتخابات، واجب ترین اقدام و اولویت اول کشور است.

وی با تاکید بر اینکه هر کس باید به سهم خود در برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی مشارکت داشته باشد، اظهار داشت: در نظر سنجی هایی که انجام می شود اصلی ترین مشکلات مردم مباحث معیشت و مسائل و فرآیندهای اداری است؛ معتقدیم شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها فقط وظیفه عمرانی ندارند بلکه در مباحث فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری، اعتقادی و ورزشی نیز باید نقش آفرینی کنند.

استاندار فارس به خواسته همیشگی شهرداران مبنی بر سپردن خدمات جامع شهری به شهرداران سخن گفت و افزود: شهرداران زمانی نقش بزرگتری در شهرها دارند که با ورود به تمامی حوزه ها، در افزایش رضایت مندی مردم موثر باشند.

وی به شهرداران هم نوید داد که از شهردار شهری که مشارکت در آن شهر بیش از ۲۰ درصد نسبت به انتخابات دور قبل افزایش داشته باشد تقدیر خواهد شد.

نماینده عالی دولت در قسمت دوم سخنان خود به مکاتبه ۶۳ بندی وزیر کشور اشاره کرد و به تشریح برخی از مفاد این نامه پرداخت و در ادامه خواستار تسریع در اجرای مفاد این ابلاغیه شد و گفت: تسریع در صدور مجوزهای ساختمانی و انجام امور مردم در کمترین زمان ممکن یکی از دستور کارهای شهرداری باشد.

وی افزود: استفاده از خدمات شهری، حق مسلم همه شهروندان با هر محدودیتی است پس شرایط شهری برای استفاده همه افراد باید مناسب باشد.

ایمانیه ساماندهی دستفروشان را یکی از الزامات مورد تایید دانست و با اشاره بر اینکه این قبیل افراد معمولا جز اقشار ضعیف هستند، اظهار داشت: طبیعتا دستفروشی در مرکز استان شاید تبعاتی داشته باشد اما در سایر شهرها، کمک کنید تا دستفروشان در منطقه ای فروش محصولات دستی و صنایع خانگی را با رعایت موازین بهداشتی و عدم تعارض منافع به فروش محصولات خود اقدام کنند.

وی در ادامه افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد مطالبه مدیریت استان هم عنوان کرد و اظهار داشت: می توانیم با تولیدکنندگان داخلی مذاکره کنیم و با مشارکت بانک شهر و شهرداری‌ها همانند تامین تاکسی های برقی اقدام شود.

استاندار فارس در ادامه بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات انجام شده تاکید کرد و گفت: مردم از مفاد جزئیات جلسات و تصمیم گیری های شما اطلاع ندارند پس عملکردهای شهرداری ها، را از روش های مختلف به اطلاع مردم برسانید و در شهر خود امیدآفرینی کنید.

وی افزود: یک نفر را بعنوان امین خود در شهرداری معرفی کنید تا مردم در آخرین مرحله مشکلات خود و گزارشات تخلفات احتمالی را به وی گزارش دهند؛ این کمک می کند راه متخلفان بسته شود و رضایت‌مندی مردم نیز افزایش یابد.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود به وعده دولت سیزدهم در خصوص نهضت ملی جهش مسکن اشاره کرد و خواستار ارائه پیشنهادات شهرداری ها در این زمینه با هدف تسریع در خانه دار شدن مردم شد و خاطر نشان کرد: مشکلات ایجاد شده بین شهرداری و ادارات خدمات رسان همچون آب، برق، گاز و مخابرات، مردم را متضرر می کند پس باید در جلسات جداگانه ای برای رفع این مشکلات اقدام کنید.

نماینده عالی دولت در فارس خواستار ایجاد پنجره واحدی برای سرمایه گذاری در شهرهای استان شد و افزود: در این پنجره واحد موارد مرتبط با هر سازمان را با مدیرکل مربوطه مطرح کنید و در همان پنجره واحد، موضوع را حل کنید.

استاندار فارس ضمن اینکه از شهرداران خواست با توجه به درپیش بودن نوروز و ماه مبارک رمضان فضای شهری خود را آراسته‌تر کنند به بیان مسائل دیگری همچون خیرین شهرساز، آلایندگی شهرهای مهر، لامرد، رستم و نورآباد، عدم استعلام راه و شهرسازی از شهرداری هم اشاره کرد.

در این جلسه از شهردار شیراز، شهردار گراش، شهردار باب‌انار و شهردار اهل بعنوان شهردار برتر در گروه های ۱۲گانه تقدیر شد.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها