در خطاب به استاندار فارس؛

امام جمعه لامرد خواستار حل مشکل آب شهرستان شد

حجت الاسلام آزاد امام جمعه لامرد گفت: استاندار فارس پی گیر رفع مشکل آب شهرستان لامرد باشند و مالیات هایی که به مرکز استان داده می شود تدبیری اندیشیده شود تا در شهرستان لامرد هزینه شود.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر امام جمعه لامرد خواستار حل مشکل آب شهرستان شد

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر لامرد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد اظهار کرد: امام کاظم(ع) وقوع این نهضت اسلامی را بیش بینی کرده بودند و در روایات متعدد در این زمینه وجود دارد که مردی از قم قیام می کند و مردم را به راه حق دعوت می کند.

وی ادامه داد: خیلی از بزرگان و علما، مصادیق این نظام را بیان می کنند و می گویند این مردمان از طوفان ها و بادهای سنگین و همچنین از جنگ خسته نمی شوند و نمی هراسند.

وی گفت: مقام معظم رهبری با تیزبینی و درایتی که دارند در مقابل این دشمنان ایستادگی کرده اند و اگر کس دیگری بود زیر این فشارها کم می آورد، اما رهبری مستحکم تر از قبل این کشور را رهبری و هدایت می کنند و مرتبا به مسوولین هم گوشزد می کنند.

وی افزود: همانطوری که رهبری بارها فرموده آمد این کشور زمینه سازی برای تمدن نوین جهانی می کند و به قله ها نزدیک شدیم و وعده های ایمه اطهار و بزرگان دین یکی پس از دیگری در حال محقق شدن است و این نظام ادامه مکتب و نهضت پیامبر اسلام(ص) است.

خطیب جمعه لامرد گفت: ایران اسلامی اقتدار پیدا کرده بطوری که آمریکا و استکبار و اذنابشان منت می کشند و با واسطه اعلام می کنند که جمهوری اسلامی در فلان مسیله ورود نکند و کسی جرات حرف زدن با آمریکا را نداشت، و این ایران اسلامی بود که در مقابل استکبار ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام آزاد با بیان این مطلب که جبهه مقاومت هیمنه پوشالی استکبار را بهم ریخته خاطرنشان کرد: این عزتی است که خداوند به جمهوری اسلامی ایران داده را باید شکرگذار بود زیرا خطی مشی انقلاب اسلامی، خط مشی اسلام و آن چیزی که پیامبر فرموده می باشد و اگر نخواهیم از اصول انقلاب و اسلام دفاع کنیم شکست خواهیم خورد.

حجت الاسلام آزاد بیان کرد: بعضی از اصول ما کم‌رنگ شده و بعضی از آسیب هایی که در صدر اسلام به آن دچار شدند نباید گریبان گیر ما شود و وظیفه ما مردم هم این است که جلوی حاشیه ها را بگیریم.

تاکید امام جمعه لامرد؛ از استاندار فارس می خواهیم مشکل آب مردم لامرد حل شود

امام جمعه لامرد در بخش دیگری از سخنان خود در خطاب به استاندار فارس تاکید کرد: هنوز فصل تابستان شروع نشده که مردم ما معضل آب دارند و این موانع باید در سطح استان حل شود و بعضی از مدیران کل مشکلات خود را در سطح استان نمی توانند حل کنند و به شهرستان ارجاع می دهند و این مهم قطعا به دستور مستقیم استاندار محترم فارس حل می شود.

وی با بیان این مطلب که کارخانجات و شرکت ها و صنایع در سطح شهرستان استقرار یافته اند و باید عواید آن که یکی مالیات می باشد را در شهرستان مصرف کنند اما شاهد آن هستیم که این مالیات را به مرکز استان و یا شهرستان های دیگر پرداخت می کنند تاکید کرد: گرد وخاک آلایندگی و دیگر مسایل زیست محیطی را مردم ما متحمل شوند اما پولش را جای دیگر پرداخت کنند که این مهم باید به جد توسط استاندار فارس دنبال شود.

امام جمعه لامرد تاکید کرد: باید به دستور استاندار فارس مالیات ها در شهرستان لامرد پرداخت شود و سهمی به صورت مستقیم برای نیازهای شهرستان اختصاص یابد.

دعوت به حضور در پای صندوق رای

خطیب جمعه لامرد در پایان به حضور مردم در پای صندوق های رای دعوت کرد و گفت: حضور در صحنه انتخابات باعث تقویت اسلام و جهان اسلام است و تنها پرچمی که برای اسلام برافراشته شده ایران اسلامی است.

خطیب جمعه لامرد با بیان این مطلب که؛ مسولین باید موانع و مشکلات را برطرف کنند و ما هم باید در پای صندوق رای حاضر شویم خاطرنشان کرد: طرح هایی که در شهرستان لامرد در دهه فجر امثال به بهره برداری خواهد رسید با هزینه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان است و مردم هم محکم پای کار باشند زیرا رای ما برای مسوولین مسولیت آور است ولی باید همراه با بصیرت باشد.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها