انتقاد شدید امام جمعه لامرد؛

آمار تصادفات در لامرد وحشتناک است

حجت الاسلام آزاد امام جمعه لامرد گفت: رشد ۴۳درصدی آمار تصادفات در هشت ماهه اخیر نسبت به سال گذشته خیلی وحشتناک است و مسوولین باید هرچه سریعتر تدبیری بیاندیشند زیرا در این زمینه ترک فعل هایی هم وجود دارد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر آمار تصادفات در لامرد وحشتناک است

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه شهرستان لامرد در خطبه های هشتم دی ماه ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد و گفت: حضرت زهرا اولین مدافعه ولایت است و خود را فدای ولی و امام خود کرد.

وی گفت: حاج قاسم سرباز ولایت بود و خود را همیشه سرباز ولایت میدانست و ذوب در ولایت بود و خداوند هم در دنیا و هم در آخرت به ایشان جایگاه داد.

وی افزود: امت ما در هفته بصیرت عهد و پیمان و تجدید با ولایت بستند، و در فتنه ۸۸ که خط قرمز ما بود مردم به خیابان ها آمدند و با بصیرت کامل با امام خود عهد و پیمان بستند و چه زیبا عمل کردند.

وی بیان کرد: در مسیر ولایت باید بصیرت داشت، و علم و شجاعت هر کدام به تنهایی در مسیر ولایت کفایت نمی کند، بلکه باید علم همراه باشجاعت و بصیرت باشد.

خطیب جمعه لامرد اظهار کرد: افرادی که به دنبال دنیاخواهی باشند، کم خردی، غفلت و لجاجت، انجام دادن معامله های بی ارزش، آرزوهای بی پایان دنیوی و... همه عواملی است که انسان را از مسیر امام و ولی خارج، و گرفتار بی بصیرتی می کند.

وی به دیدار بانوان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از همه مردم و نمازگزاران می خواهیم به فرمایشات ایشان گوش فرا دهند و نگاه ایشان نسبت به بانوان، یک نگاه زیبای دینی و قرآنی است.

وی تصریح کرد: زن، عامل رشد، تربیت، پیشرفت و تعالی انسان بوده است و در امورات مختلف معنوی برای انسان ها می تواند باعث رشد باشد.

آزاد در همین زمینه افزود: متاسفانه امروزه میبینیم که نگاه تمدتن غرب به زن و جامعه بعنوان ابزار است و می خواهند به پست ترین جاها برسانند و این نگاه با نگاه قبلی خیلی متفاوت است.

امام جمعه لامرد گفت: اگر موضوع وضعیت و رویدادهای این روزها بهتر شود قطعا خیلی از اتفاقات معنوی در این روزگار به سرعت رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: معیار خداوند است و اگر نخواهیم نسبت به بعضی از اتفاقات همانند تربیت فرزندان حساسیتی داشته باشیم همه ماها مورد تهدید هستیم و یک روزی به این اشتباه پی خواهیم برد.

جبهه مقاومت وارد فضای جدیدی خواهد شد؛

امام جمعه لامرد به قضایای فلسطین و طوفان الاقصی و نبرد غزه اشاره کرد و گفت: جنایت های بی سابقه اسراییل نباید برای جهان اسلام عادی شود، بلکه باید حساسیت را بین نخبگان و مسوولین و... نگه داریم و این توجه نقطه عطف تحولات تاریخ فلسطین است و در آینده جبهه مقاومت وارد فضای جدیدی خواهد شد مخصوصا خطای بزرگی که اسراییل مرتکب شد و سردار رشید سپاه اسلام سیدرضی موسوی را به شهادت رساندند.

وی افزود: قطعا جبهه مقاومت در مورد شهادت سردار موسوی و حاج قاسم کوتاه نخواهد آمد و یقینا وارد میدان می شود و نسبت به این اتفاق، موضع جدی دارد و منتظریم هر چه زودتر انتقام تک تک خون عزیزان ریخته شده رقم خورد.

درصد آمار تصادفات در لامرد وحشتناک است؛

امام جمعه لامرد در پایان خطبه های این هفته لامرد به موضوع تشدید درصد آمار تصادفات در لامرد اشاره کرد و گفت: آمار تصادفات در هشت ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته که ۳۶۹ مورد تصادف در داخل و بیرون از شهر روی داده که این آمار خیلی وحشتناک است.

وی در همین زمینه تاکید کرد: از شورای ترافیک و شورای تامین شهرستان درخواست می شود که این مطالبه به حق و به جد مردم را هر چه سریعتر عملیاتی کنند زیرا در این زمینه کوتاهی های جدی و ترک فعل هایی وجود دارد.

حجت الاسلام آزاد افزود: متاسفانه روز به روز این اتفاقات بدتر و بدتر می شود و آمار تصادفات در حال افزایش است، شهرداری موظف است دوربین های مدار بسته در سطح شهر لامرد نصب کند.

خطیب جمعه لامرد تاکید کرد: اگر این مهم در شهرستان قابل حل شدن است مرتفع شود والا در سطح استان دنبال شود، سرمایه های خوبی در شهرستان وجود دارد که باید پای کار بیایند و با همت و تلاش همه مسوولان این مشکلات مرتفع شود.

::

مطالب مرتبط

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها