دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره دفاع مقدس و مقاومت استان فارس:

تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس

«دانیال بهادرانی» دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس(حماسه سپیداران) با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره حماسه سپیداران تا ۱۰ آبان ماه تمدید شده است، گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب شاعران استان فارس مهلت ارسال آثار تمدید شده است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، دانیال بهادرانی دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس(حماسه سپیداران) با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره حماسه سپیداران تا ۱۰ آبان ماه تمدید شده است، اظهارداشت: با توجه به استقبال بسیار خوب شاعران استان فارس مهلت ارسال آثار تمدید شده است و شاعران استان می‌توانند آثار خود را بدون محدودیت در تعداد اثر جهت شرکت در جشنواره از طریق پیام‌رسان ایتا به آدرس @hemasesepidaranfars یا شماره ایتای ۰۹۰۱۶۶۹۱۹۱۵ ارسال کنند.

دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس ضمن تشکر از استقبال کم نظیر شاعران در این دوره از جشنواره افزود: تاکنون بیش از یک هزار و۲۰۰ اثر در دبیرخانه استان فارس دریافت شده است که این خود نشانه ای بارز از ارادت پرشور و علاقه پر شعور شاعران این خطه از ایران اسلامی به فرهنگ شهادت و مقاومت است. که تصویری از حماسه و عشق را با زبان هنر بی نظیر شعر برای آیندگان به تصویر می کشد.

بهادرانی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس با اشاره به اینکه اشعار شاعران استان فارس در حوزه دفاع مقدس و مقاومت همواره سرآمد و سرلوحه هنر بسیاری از فعالان حوزه پایداری و مقاومت بوده است، عنوان کرد: اشعاری که به این جشنواره ارسال گردیده است در واقع آرشیو کاملی از حماسه سرایی‌ها، دلمویه‌ گویی ها، شرح رشادت‌ها و مرثیه‌ سرایی شاعران و هنرمندان این دیار درباره دفاع مقدس و مقاومت است.

بهادرانی دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس این جشنواره ضمن تسلیت شهادت مظلومانه زائران حرم شاهچراغ از افزوده شدن بخش شهدای شاهچراغ به محور های اصلی این جشنواره خبر دارد و افزود: پیشتر نیز دو محور جدید شهدای روحانیت و شهدای مدافع امنیت به بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت افزوده گردیده بود.

بهادرانی دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس تحت عنوان حماسه سپیداران ضمن اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی الکاظم (ع) اشاره کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدای حادثه شاهچراغ مبنی بر زنده نگهداشتن این حادثه با عناصر مختلف هنری و دستور ایشان به همه متولیان فرهنگی ، بخش ویژه این کنگره در استان فارس به موضوع« شهدای حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) اختصاص یافت.

دانیال بهادرانی دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس ضمن معرفی محور های مختلف این جشنواره گفت: این دوره از کنگره شامل دو بخش محور های عمومی موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت و یک بخش ویژه مربوط به شهدای مظلوم حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) است.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس ضمن اشاره به محورهای عمومی این کنگره خاطر نشان کرد: بخش عمومی شعر دفاع مقدس و مقاومت شامل مفاهیم مرتبط با (شهدا رزمندگان ،آزادگان جانبازان خانواده ها و …) دفاع مقدس و شعر مقاومت بین المللی اسلامی، شعر دفاع مقدس ولایت محوری و جهاد تبیین با مضامینی از جمله(پرچم، ایمان و امید، ایران قوی، هویت ملی، محرومیت زدایی، حرکت ها جهادی و…) شعر دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس کودک و نوجوان ،شعر دفاع مقدس و نقش زنان، شعر دفاع مقدس و مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و شهدای روحانی، شعر دفاع مقدس دانشجو و دانش آموز،طنز در شعر دفاع مقدس، شعر دفاع مقدس و سرود و ترانه می باشد.

دانیال بهادرانی با اشاره به اینکه اشعار ارسالی به صورت کدگذاری شده و بدون نام و به صورت جداگانه در هر بخش با توجه به محورهای مختلف در اختیار داوران برجسته استان قرار خواهد گرفت افزود : ضروریست که شاعران در بالای هر اثر محور اصلی را مطابق با موضوع شعر و محورهای مشخص شده در فراخوان مشخص نمایند.

دانیال بهادرانی، دبیر علمی بیست و پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت فارس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه افزود: شاعران استان فارس می توانند اشعار و دلسروده های خود پیرامون وقایع فلسطین و جبهه مقاومت و همدردی با مردم مظلوم غزه را جهت شرکت در محور «شعر مقاومت بین المللی اسلامی» به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

دبیر علمی جشنواره حماسه سپیداران استان فارس گفت: در پایان این جشنواره از برگزیدگان محورهای مختلف موضوعی این دوره از فراخوان در برنامه‌ای تحت عنوان اختتامیه جشنواره استانی حماسه سپیداران که مرحله استانی بیست و پنجمین کنگره بین المللی شعر دفاع مقدس و مقاومت استان فارس است تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین در پایان این رویداد مجموعه‌ای از گزیده اشعار این دوره از جشنواره به همت اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و دبیرخانه این جشنواره منتشر می شود.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها