خبرنگاران سربازان گمنام جنگ نرم هستند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: خبرنگاران سربازان گمنام جنگ نرم هستند زیرا که خبرنگاران اسلحه به دست نمی گیرند بلکه با افکار مردم سروکار دارند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر خبرنگاران سربازان گمنام جنگ نرم هستند

به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزارش خبر، سید محسن قائمی در آئین تجلیل از خبرنگاران و عکاسان خبری فعال در بخش کشاورزی این استان ضمن گرامیداشت "روز خبرنگار" تصریح کرد: افکار عمومی براساس خبرهای شما شکل می گیرد، افکار عمومی می تواند هیجان زده یا آرام و یا می تواند دچار انحراف شود و این نشاند دهنده اهمیت خبرنگاری است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حرفه ی خبرنگاری امانتداری حرف اول را می زند و این بدان معناست که شما باید خبر را به واقع بگیرید و به واقع به مردم برسانید، اظهار کرد: در هر مسئولیتی امانتداری بسیار سخت است، شما با فضای مجازی ارتباط دارید و اصل امانتداری در این فضاها می تواند بسیار موثر باشد.

این روحانی با اشاره به اینکه در ایامی هستیم که متعلق به آقا اباعبداله الحسین است، ابراز کرد: این ایام را تسلیت می گویم، ایام اسارت اهل بیت است، راویان در آن زمان نقش خبرنگاران را بازی می کردند که اگر این نقش نبود و اخبار سینه به سینه منتقل نمی شد چه بسا که وقایع تاسوعا و عاشورای حسینی دستخوش تغییرات می شد.

او با بیان اینکه اگر چه ما امامان و روایت هایی داشتیم که حوادث کربلا را منتقل کردند، اضافه کرد: نقش راویان، شعرا و کسانی که در آن زمان حضور داشتند و مظلومیت های اهل بیت را نقل کردند، در طول تاریخ مهم، اثر گذار و عبرت ساز بود.

قائمی به شهدای خبرنگار دوران جنگ تحمیلی نیز پرداخت و افزود: اگر این شهدای خبرنگار نبودند شاید امروزه برای جوانان ما جنگ معنای آنچنانی نداشت، اگر تصویر برداری های شما نبود، اگر حضور به موقع شما در خط مقدم جنگ نبود، نمی شد آن دلاوری ها و آن جان فشانی های شهدا را به مردم عزیز مان منتقل کرد که اینها نشان دهنده نقش عظیم و بزرگ خبرنگاران است.

او با اذعان به اینکه اهالی رسانه بعضا مظلوم واقع می شوند، گفت: خبرنگاران علی رغم تمام سختی ها و محدودیت ها سعی می کنند کارشان را پیگیری کنند و امانتدار باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس توصیه های مقام معظم رهبری را به خبرنگاران یاد آور شد و گفت: معظم له توصیه فرموده اند که "خبر را آسان تهیه کنید زیرا که برای عموم مردم قابل فهم می شود و از سوی دیگر زییایی و گستردگی داشته باشد" اینها نشان از مسئولیت سنگین خبرنگاران دارد.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها