تامین مسکن نیازمندان و مقاوم سازی روستایی با مشارکت بنیاد مسکن در شهرستان گراش

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش با گرامیداشت سال مهار تورم و رشد تولید و گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد بنیاد مسکن و حساب 100 امام راحل گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته در این شهرستان را بیان داشت و گفت: امسال نیز با بهره گیری از توان جهادی و با پشتکار و اراده خدمت به مردم کار محرومیت زدایی و توسعه روستایی در این شهرستان تداوم دارد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر تامین مسکن نیازمندان و مقاوم سازی روستایی با مشارکت بنیاد مسکن در شهرستان گراش

به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت گزارش خبر، ابوذر آقایی با بیان اینکه تامین مسکن یکی از رویکردهای اصلی بنیاد مسکن دراین شهرستان است افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی ساخت پروژه طرح های حمایتی مسکن در قالب طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن با توجه به اختصاص ۲۰۰ واحد مسکن در طرح اقدام ملی برای شهر گراش در فاز نخست فرآیند آماده سازی و ساخت پروژه ۲۰۰ واحدی را انجام داد.

مدیر بنیاد مسکن اسلامی شهرستان گراش ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی ساخت پروژه طرحهای حمایتی مسکن اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن با توجه به اختصاص ۲۶۰۰ واحد مسکن در طرح اقدام ملی برای شهر گراش فرآیند آماده سازی و ساخت فاز ۱ پروژه در ۱۶۴ واحد در خیابان عاشورا را آغاز نموده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های بعمل آمده صدور پروانه ساخت از طریق شهرداری جهت پروژه ۱۰۰۰ واحدی (۷۷) هکتاری - فاز 2 نیز آغاز گردیده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گراش اضافه کرد: پروژه طرح های حمایتی مسکن در شهر گراش در قالب پروژه ۲۶۰۰ واحدی اختصاص یافته است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی لارستان در حال انجام فرآیند اداری تحویل زمین برای مابقی اراضی می باشد تا بتواند فرآیند ساخت و ساز را تسریع نموده و با توجه به شعار سال مطابق بیانات رهبری معظم انقلاب و باتوجه به رویکرد دولت در سال جاری در خصوص طرح های حمایتی مسکن ، امید است بتوان این نقشه راه را جامه عمل پوشانید.

وی ادامه داد: در شهر گراش تعداد ۵ هزار و ۸۱ متقاضی از طریق سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام نموده و باتوجه به تشکیل پرونده حدود ۲۸۰۰ متقاضی ثبت نام شده تایید پرونده ۲ هزار و ۱۵۲ نفر از متقاضیان انجام گردیده و جهت یک هزار و ۸۸۹ متقاضی قرعه کشی اولویت بندی انجام گردیده است.

آقایی در ادامه گفت: در شهر ارد با توجه به ثبت نام ۵۱۵ نفر از متقاضیان تعداد ١٤٨ متقاضی تایید نهایی گردیده و طی روزهای آتی مراحل تحویل زمین انجام خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گراش همچنین پروژه ها و عملیات های اجرایی روستایی انجام شده در راستای محرومیت زدایی از روستاهای مختلف دراین شهرستان را برشمرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه اجرا پروژه های متعددی در سال ۱٤۰۱ مورد مطالعه قرار داد و یا به سرانجام رسانده است که از جمله آن اجرای عملیات زیر اساس روستای کنار زیارت به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع از محل اعتبارات بند الف است که توسط امور اجرایی و ماشین آلات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام شده است.

به گفته مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش ، اجرای عملیات آسفالت در روستای کنار زیارت به مساحت ۱۷۰ متر مربع از محل اعتبارات قیر رایگان و با همکاری دهیاری این روستا با اعتبار بالغ بر سه میلیارد و دویست میلیون ریال انجام شده است.

این مسئول همچنین از اجرای عملیات زیر اساس روستای کسر دشت به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع از محل اعتبارات ارزش افزوده و روستاهای فاقد دهیاری با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال خبر داد و گفت: عملیات اجرایی و عمران روستایی در روستای کسردشت به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع از محل اعتبارات بند الف توسط ماشین آلات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گراش ، بازنگری طرح هادی روستای فداغ با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال را از دیگر طرح های عمران روستایی اعلام کرد و گفت: اجرای عملیات زیراساس روستای فداغ به مساحت بیش از ۱۶۰۰۰ مترمربع توسط ماشین آلات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و سیصد میلیون ریال از محل اعتبارات بند الف اجرا شده است.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها