در جلسه شورای مرکزی خانه ایثارگران استان تهران مطرح شد؛

خانه ایثارگران در مسیر ولایت فقیه و همراه دولت سیزدهم

اکبر حیدریان مشاور عالی دبیر کل خانه ایثارگران کل کشور و مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران در جلسه شورای مرکزی خانه ایثارگران استان تهران با اعلام دور جدید برنامه های معیشتی، درمانی و رفاهی ایثارگران شریف در استان تهران تاکید کرد: اعضای خانه ایثارگران درصدد تحقق اجرای تمامی ماموریت های خانه ایثارگران بعنوان بازوی اجرای بنیاد شهید و نیروهای مسلح است و در مسیر رهبری و ولایت فقیه و همراه دولت سیزدهم گام برمی دارد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر خانه ایثارگران در مسیر ولایت فقیه و همراه دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگاران گروه جامعه گزارش خبر، جلسه شورای مرکزی خانه ایثارگران استان تهران با هدف پیگیری وضعیت معیشتی و درمانی ایثارگران و معرفی اعضای جدید شورای مرکزی، با حضور اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران و تمامی اعضای شورای مرکزی خانه ایثارگران استان تهران در "دانشکده شیخ ابوالفتوح رازی"در شهرری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اکبر حیدریان ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درمکتب شهید سلیمانی، به ارائه برنامه های آتی خانه ایثارگران استان تهران در زمینه های درمانی، بیمه ای و معیشتی ایثارگران بیان نمود: مکتب شهید سلیمانی مظهر فرهنگ ایثار و شهادت در نزد افکار عمومی جوانان و نسل جدید ترسیم شده است و اعضای خانه ایثارگران تلاش می کنند همچون این شهید عزیز کشور در مسیر ولایت و رهبری تمامی ماموریت های خود را جهادی پیش برده تا گوشه ای از زحمات ایثارگران سرافراز کشور را که جان و سلامتی خودشان را برای این مرزو بوم به خطر انداخته اند و از ابدای انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی عرصه ها حضور جهادی داشته اند پاسخ دهند.

مشاور عالی دبیر کل خانه ایثارگران کل کشور خطاب به منتقدان دولت سیزدهم بیان کرد: تغییرات در بدنه دولت به معنی زنده بودن و عملکرد بدون تعارف آیت الله سید ابراهیم رئیسی است که با نگاه به دولتی مردمی و خدمتگزار و رصد فعالیت های تمامی دستگاه های تصمیمم گیر و اجرایی کشور هوشمندانه تمامی تعهدات خود را جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: در مسئله حوادث اخیربحمدالله با نگاه رافت اسلامی به تک تک نوجوانان و جوانانی که در مسیر تحرکات دشمن مسیر اشتباهی را انتخاب نمواه اند، نظام جمهوری اسلامی ایران آغوش خود را باز کرده است و می بایست جهاد تبیین در راستای منویات مقام معظم رهبری برای آگاه سازی انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام برای نسل آینده اجرایی شود.

اکبر حیدریان در خصوص سیاست های جلسات شورای مرکزی خانه ایثارگران اعلام کرد: شورای مرکزی خانه ایثارگران بعنوان مغز متفکر این تشکل مردمی می بایست تمامی مسائل و مشکلات ایثارگران کشور را بررسی و راهکارهای عملی آن را از دل کمیسیون های تخصصی استخراج و پس از تایید اعضای شورای مرکزی خانه ایثارگران کشور آن را براساس ظرفیت های این تشکل اجرایی کنند.

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با اشاره به آغاز فعالیت های جدید اعضای شورای مرکزی بیان نمود: تخصیص 900 و توزیع سبد کالا به ایثارگران استان و ارائه خدمات ویژه درمانی در بیمارستان تریتا بخشی از تصمیمات این شورا در هفته های اخیر بوده و در نظر دارد به صورت هفتگی اخبار این اقدامات را از طریق متولیان امر در شورای مرکزی خانه ایثارگران به سمع و نظر ایثارگران استان برساند.

در ادامه این جلسه علی نورایی عضو شورای مرکزی خانه ایثارگران در خصوص برنامه های بیمه ایثارگران اعلام کرد: مهمترین مشکلات ایثارگران دغدغه مسائل بیمه ای و رفاهی است. کمیسیون بیمه ای خانه ایثارگران با ایده و تحول در ارائه خدمات بیمه ای، تفاهم نامه ای در تمام رشته های درمان، عمر، بازنشستگی، بیمه تکمیلی ، آتش سوزی و حوادث، ثالث و بدنه به امضا رسانده است که مفاد این تفاهم نامه به زودی نهایی و به ایثارگران اعلام خواهد شد.

وی افزود: سعی شده است که با کمترین هزینه و بیشترین خدمات بیمه ای برای ایثارگران و افراد تحت تکفل از جمله فرزندان و پدر و مادر در جدول ارائه خدمات قرار گیرد. همچنین در بحث بیمه تکمیلی دندانپزشکی هم حق بیمه از 5 میلیون تا 20میلیون تومان در سال در نظر گرفته شده است.

در ادامه فرهاد پورزاهدی عضو شورای خانه ایثارگران با بیان موضوع خدمتگزاری به جامعه ایثارگری کشور بعنوان افتخار اعضای خانه ایثارگران بیان کرد: خدمتگزاری به جامعه 600 هزار نفری ایثارگران کشور که اطلاعات آنها در سامانه ایثارگران ثبت شده است بعنوان یک افتخار برای اعضای شورای مرکزی محسوب می شود.

وی در خصوص نهایت استفاده از ظرفیت های موجود اعضای این تشکل مردمی افزود: شهید سردار سلیمانی بعنوان یک الگوی بی بدیل در بحث خدمتگزاری به مردم و مسلمانان جهان تمامی ظرفیت های وجودی خود را صرف این ملت نمود و اعضای خانه ایثارگران در این مسیرمی بایست سردار سلیمانی را در خدمتگزاری به ایثارگران، الگوی خود قرار دهند.

در ادامه مجتبی شاه آبادی عضو شورای مرکزی خانه ایثارگران استان تهران در خصوص الزامات بیانیه گام دوم و ضرورت به کارگیری جوانان با پشتوانه تجربیات پیشکسوتان تاکید نمود و افزود : اعتماد و ابتکار عمل به جوانان لازمه تحول در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... است و شرط موفقیت آن بهره گیری از تجربیات و دانش پیشکسوتان در آن زمینه خواهد بود.

در پایان این جلسه نیز احکام جدید دیگراعضای شورای مرکزی خانه ایثارگران استان تهران تقدیم شد.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها