مدیرعامل شرکت ملی پست تاکید کرد؛

ظرفیت سازی جدید برای برگزاری نمایشگاه کتاب

برگزاری سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران با توجه به وقفه دوساله، ظرفیت‌های جدیدی را به ناشران و مردم معرفی کرد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر ظرفیت سازی جدید برای برگزاری نمایشگاه کتاب

به گزارش خبر شرکت ملی پست، محمود لیائی صبح امروز در جریان بازدید از غرفه های شرکت پست مستقر در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران با یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه کتاب ضمن بیان مطلب فوق افزود:«با توجه به اینکه نظام‌های اطلاع‌رسانی و نظام‌های دسترس‌پذیر کردن کتاب، تغییرات محسوسی داشته، نمایشگاه کتاب می‌تواند از حالت فروشگاهی فراتر رود و به خرید و فروش بسنده نشود. به عبارت دیگر محلی برای گفت‌وگو و مباحثات باشد.»

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه شرکت ملی پست در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران با استقرار و تجهیز 3 غرفه در مصلی تهران کتب خریداری شده را به آدرس گیرندگان ارسال می کند بیان کرد: «استقبال علاقه مندان کتاب از بخش مجازی نمایشگاه به دلیل سهولت در دسترسی هموطنان به سامانه فروش نمایشگاه مجازی در اقصی نقاط کشور نسبت به نمایشگاه حضوری بیشتر بوده است به طوری که آمار کتب خریداری شده در بخش مجازی تا روز گذشته حدود 150 هزار مرسوله بوده و 60 درصد آن تحویل پست شده است.»

مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر اینکه در غرفه های مستقر در نمایشگاه ما تدارکات لازم را برای بسته بندی مرسولات ارسالی در نظر گرفته ایم افزود: «مرسولات ارسالی در بخش مجازی توسط ناشرین بسته بندی و جهت ارسال به باجه های منتخب پستی تحویل می شود.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به تجربه ای که از برگزاری دو دوره نمایشگاه مجازی طی دو سال اخیر داشته ایم اذعان داشت: «در دوره های بعدی برگزاری نمایشگاه ضمن کاهش هزینه ها، کیفیت ارسال را افزایش خواهیم داد.»

لیائی با اشاره به توزیع موفق 98 درصدی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب در سال گذشته تصریح کرد: «در این دوره سعی داریم با بررسی مشکلات دوره های گذشته، درصد توزیع موفق را به 100 در صد برسانیم.»

وی مدت سیر مرسوله های حاوی کتب نمایشگاه کتاب، از زمان قبول تا توزیع در تهران را یک روز و در سایر مراکز استان ها را 48 تا 72 اعلام کرد.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست فضای فرهنگی ایجاد شده در تقارن نمایشگاه فیزیکی و مجازی را اتفاق خوبی دانست و گفت: «برگزاری این رویداد با همکاری شرکت ملی پست در نمایشگاه مجازی، کتاب به در خانه مردم رفت و که این اتفاق فرهنگ استفاده از کتاب را در بین اقشار مختلف جامعه بالا می برد.»

احمدوند ضمن قدردانی از کارکنان شرکت ملی پست، بر سوق دادن این رویداد فرهنگی به سمت مجازی شدن در راستای تسهیل خدمت رسانی تاکید کرد.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها