یادداشتی از اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران؛

بصیرت رسانه ای لازمه ترویج اهداف بیانیه گام دوم انقلاب

مسأله مهم دیگر اینکه در شرایط تهدید نرم و تهاجم فرهنگی نظام سلطه، ترویج اهداف گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند ایجاد وحدت در بین رسانه های کشور است، به گونه ای که با استفاده از شیوه های مختلف رسانه ای ضمن خنثی سازی تهدید و تهاجم نرم نظام سلطه و به فراخور فعالیت هررسانه ابعاد مختلف اهداف گام دوم انقلاب مورد بررسی قرار گیرد و با شیوه های روز و همچنین ایجاد جذابیت های بصری برای عموم جامعه تبینی و تشریح گردد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر بصیرت رسانه ای لازمه ترویج اهداف بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش خبر، اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران در یادداشت ارسالی به پایگاه خبری گزارش خبر با موضوع "بصیرت رسانه ای لازمه ترویج اهداف بیانیه گام دوم انقلاب" آورده است.

انقلاب اسلامی پس از یک دوره پرافتخار چهل ساله با پایبندی به ارزش های معنوی به پیش می رود. اکنون ادامه این حرکت ارزشمند در گام دوم نیازمند تعمیق اعتقادات دینی و ارتقاء معرفت و بصیرت رسانه ای در نسل امروز و مقابله با تهدیدهای نرم و کانون های ضد معنویت و ضد اخلاق است.

توسعه سواد رسانه ای یا به بیان دینی بصیرت رسانه ای در فرایند سیاست گذاری رسانه ای در جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد جدی و مهمی است که در صورت عملی شدن می تواند بسیاری از نگرانی های سیاست مداران ایرانی را در خصوص عوارض تهاجم نرم رسانه ها و شبکه های آسیب رسان به ثبات سیاسی و نیزموانع دستیابی به تمدن نوی اسلامی و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در بخش های همچون علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن ، سبک زندگی اسلامی برطرف سازد.

بویژه که پس از نتیجه نگرفتن غرب از حمله نظامی، تحریم اقتصادی، ایجاد چالش ها و بحران های سیاسی، اکنون مرحله بسیار پیچیده تر و نرم تری از تهاجم علیه انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با گذشته آغاز شده که جامعه یکیارچه و متحد ایرانی را در گام دوم انقلاب اسلامی با همه ویژگی های مختص خود هدف قرار داده است.

این مرحله از تهاجم نرم را می توان مرحله ایجاد بحران های سیاسی - اجتماعی نامید که از طریق فضای مجازی نیز به شدت دنبال می شود و به همی دلیل، یکی از کارکردهای شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی مجازی را می توان در همی زمینه ارزیابی کرد.

بنابراین باید در اسرع وقت به فکر چاره بود و در کنار اقدامات زیربنایی مانند تربیت سیاسی شهروندان، شفافیت سیاسی دولتمردان، نهادینه نمودن فرهنگ حزبی و دینی، شایسته سالاری و پاسخگویی مسئولان و آموزش سواد یا بصیرت رسانه ای را نیز مدنظر قرار داد.

مسأله مهم دیگر اینکه در شرایط تهدید نرم و تهاجم فرهنگی نظام سلطه، ترویج اهداف گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند ایجاد وحدت در بین رسانه های کشور است، به گونه ای که با استفاده از شیوه های مختلف رسانه ای ضمن خنثی سازی تهدید و تهاجم نرم نظام سلطه و به فراخور فعالیت هررسانه ابعاد مختلف اهداف گام دوم انقلاب مورد بررسی قرار گیرد و با شیوه های روز و همچنین ایجاد جذابیت های بصری برای عموم جامعه تبینی و تشریح گردد.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها